Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Verdwenen forumfiguren: waar zijn ze? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147621)

Zeno! 8 december 2010 14:52

Verdwenen forumfiguren: waar zijn ze?

Iedereen kent wel een paar forummers die met de tijd compleet van dit forum verdwenen zijn. Welnu, laat dit een topic zijn om hen te gedenken.

Aan welke verdwenen forummer heb jij (goeie/slechte) herinneringen? Wie zou je graag terugzien? En waar zouden ze nu uithangen?

Zeno! 8 december 2010 14:54

Persoonlijk denk ik aan Tantist, Superstaaf en Numarx. Leuke mensen, helaas verdwenen.

Txiki 8 december 2010 14:54

Nelle
Puingeest SN
Maaitsje
Boterkoekje 83

:cry:

Derk de Tweede 8 december 2010 15:02

Behalve Lincoln hier, ken ik nog 5 forummers die overleden zijn.

Hertog van Gelre 8 december 2010 15:04

Knuppel.

Ik weet dat ze vrijwillig wegblijft maar ik vind het jammer dat ze hier niet meer actief is.

filosoof 8 december 2010 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5152033)
Iedereen kent wel een paar forummers die met de tijd compleet van dit forum verdwenen zijn. Welnu, laat dit een topic zijn om hen te gedenken.

Aan welke verdwenen forummer heb jij (goeie/slechte) herinneringen? Wie zou je graag terugzien? En waar zouden ze nu uithangen?

Ik mis Lincoln erg.:-(

filosoof 8 december 2010 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5152056)

Vijf? 8O

filosoof 8 december 2010 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5152036)
Persoonlijk denk ik aan Tantist, Superstaaf en Numarx. Leuke mensen, helaas verdwenen.

Verbrande Phoenix...:-(

Zwartengeel 8 december 2010 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5152061)
Knuppel.

Ik weet dat ze vrijwillig wegblijft maar ik vind het jammer dat ze hier niet meer actief is.

Ik ben deze zomer nog bij haar thuis gaan barbecuen. 8-)

vlijmscherp 8 december 2010 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5152056)

ik weet dat er op politicsinfo een forummer doodgeslagen is door de Spaanse politie. kan nu niet meer op zijn naam komen, ik dacht dat die hier ook nog heeft gepost. hetgene dat die schreef was voor mij het beste wat ik ooit gelezen heb.

Txiki 8 december 2010 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5152074)
ik weet dat er op politicsinfo een forummer doodgeslagen is door de Spaanse politie. kan nu niet meer op zijn naam komen, ik dacht dat die hier ook nog heeft gepost. hetgene dat die schreef was voor mij het beste wat ik ooit gelezen heb.

Een forummer doodgeslagen door de Spaanse politie? Dat moet toch gemakkelijk terug te vinden zijn. Zo vaak gebeurt dat niet,he.

Xenophon 8 december 2010 15:13

Marlientje, die was best grappig.

Zwartengeel 8 december 2010 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5152033)

Kim, één van de zeldzame Belgicisten op het forum waar daadwerkelijk mee te discussiëren viel en niet alles zwart/wit bekeek.

Xenophon 8 december 2010 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 5152091)
Kim, één van de zeldzame Belgicisten op het forum waar daadwerkelijk mee te discussiëren viel en niet alles zwart/wit bekeek.

:cheer: Kimtje :cheer:

Voltian 8 december 2010 15:26

Pietje

vlijmscherp 8 december 2010 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5152079)
Een forummer doodgeslagen door de Spaanse politie? Dat moet toch gemakkelijk terug te vinden zijn. Zo vaak gebeurt dat niet,he.

dat was dus "totstraks".

Xenophon 8 december 2010 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 5152105)
Pietje

Dat was inderdaad een treurig verhaal, zeker toen hij die operatie moest ondergaan omdat hij een splinter in zijn buik had van zijn kas hier op te vreten.

Voltian 8 december 2010 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5152115)
Dat was inderdaad een treurig verhaal, zeker toen hij die operatie moest ondergaan omdat hij een splinter in zijn buik had van zijn kas hier op te vreten.

ah, ik weet van geen verhaal; alleen dat hij al heel lang niet meer online is geweest. Wat is er gebeurd?

Txiki 8 december 2010 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5152109)
dat was dus "totstraks".

En wanneer is dat dan gebeurd? Ik ben nieuwsgierig, hoor.

edit: gevonden. In 2006. Jawadde...

Zwartengeel 8 december 2010 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 5152122)
ah, ik weet van geen verhaal; alleen dat hij al heel lang niet meer online is geweest. Wat is er gebeurd?

Het enige wat ik weet was dat hij vakbondsafgevaardigde was bij Belgocontrol en dat het daar vorig jaar op een bepaald moment niet al te goed begon te gaan, wat toevallig zowat gelijkliep met het moment dat hij hier vertrokken is. Ik dacht eerst dat het daardoor te maken had dat hij hier niet meer kwam (geen tijd meer), maar hij is nadien niet meer teruggekeerd. Over het hoe en waarom tast ik ook in het duister.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be