![]() |
Beetje bescheidenheid zou Gennez en Milquet sieren
Het wordt stilaan irritant te zien hoe die twee dames telkens weer komen vertellen hoe het moet en niet mag. Alsof ze nog wat te zeggen hebben.
Met hun historische nederlagen zouden ze beter zwijgen. Dit wordt met klasse uitegelegd door Paul Geudens in GVA. Lees maar zelf: Citaat:
|
schaamte staat niet in het woordenboek van Gennez
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan dienen ze bij het kibbelen over de postjes alvast met Mevrouw Gennez en Mevrouw Milquet geen rekening meer te houden. De partijen die het minderheidskabinet géén gedoogsteun geven kunnen dan bovendien als 'saboteurs' worden gebrandmerkt :-) |
prachtige analyse, ik zou die nog doorspelen naar 'de morgen'
|
Citaat:
Gennez heeft toch al VDB buitengekregen, dat komt dus dik in orde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neen, dan begrijp ik het. Inderdaad, de NVA is groter. |
Citaat:
Hoe had jij dan gedacht? NVA is op alle manieren groter dan de PS. Je zwerft hier al een tijdje rond op dit forum, dus dat had je moeten bekend zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
DAT zou, als signaal van de kiezer, ook wel eens mogen onderstreept worden. ;) |
Tja, na 1 van de vorige verkiezingsnederlagen wist ze nog te vertellen dat het gebrek aan stemmen niet aan de SP.A zelf lag, maar aan de kiezers zelf die niet weten wat goed voor hen is. Als je zoveel pretentie hebt moet niemand raar opkijken als ze nu denkt dat de onderhandeling volledig rond haar persoontje draaien.
|
Wat ik werkelijk typerend vind is de reactie van Milquet (onlangs in het TV-journaal vermeld) op een zoveelste voorstel van VDL: "C'est trop flamand". Wat dus duidelijk wijst op een ware allergie van deze dame voor alles wat uit Vlaanderen komt. Wat valt er met dergelijk soort mensen nog overeen te komen? Laten we er toch eindelijk mee kappen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het ligt volgens haar aan iedereen buiten zichzelf en de partijtop... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be