Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Moderators Grijp Eens In Aub (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14767)

Pelgrim 27 mei 2004 15:03

Want die honderden topics over het Vlaams Blok beginnen mij ferm de keel uit te hangen. Kan er niet een specifiek subforum 'Blokbashen en Blokworshipping' opgericht worden?

Bloxbuster 27 mei 2004 15:04

menneke toch , 13 juni vrije meningsuiting , weet je nog :mrgreen:

Tegendradigaard 27 mei 2004 15:06

Misschien kunnen de moderators inderdaad een apart forum oprichten ?
Dan kunenn we misschien nog eens over iets anders praten hier ?

The Paulus Experience 27 mei 2004 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Want die honderden topics over het Vlaams Blok beginnen mij ferm de keel uit te hangen. Kan er niet een specifiek subforum 'Blokbashen en Blokworshipping' opgericht worden?

ik sluit me daar bij aan.

En liefst helemaal bovenaan het forum.
(want ze plaatsen toch al hun topics in het eerste wat ze tegenkomen)

Yann 27 mei 2004 15:08

Ik zou het simpel houden, en de naam van het forum veranderen in: VB forum. Dat is het nu toch ook al zodus... :lol:

Calle 27 mei 2004 15:09

Inderdaad.

Het lijkt wel een virus, al die VB topics.

Jean Suys 27 mei 2004 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim

ik steun deze vraag

en neen niet om iemands vrije mening te beknotten

maar maak dan 1 onderwerp over verreycken

en niet 20

Maus 27 mei 2004 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik zou het simpel houden, en de naam van het forum veranderen in: VB forum. Dat is het nu toch ook al zodus... :lol:

Nooit op VA of op PI geweest duidelijk ... daar is het nog 10 x erger en zijn de mods verkozenen van VB of aanhangers (objectiviteit troef dus :D )

Herman Desmedt ©HD 27 mei 2004 15:11

Er is een katern "partijdiscussies" Waarom nog eens iets nieuws uitvinden ?

Rudy Van Nespen 27 mei 2004 15:11

Opvallend, hoe het Blok met vrije mening omgaat:
Zij uiten vrij (massaal) hun mening, zodat andere de kans niet meer krijgen om hun mening ook nog te uiten...

Bloxbuster 27 mei 2004 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann

Nooit op VA of op PI geweest duidelijk ... daar is het nog 10 x erger en zijn de mods verkozenen van VB of aanhangers (objectiviteit troef dus :D )

de moderators zijn blokpolitici , meetings , orgieen , fuiven op het plein , niet te doen :oops:

dagallemaal 27 mei 2004 15:13

iedereen kan verder posten op:
http://www.indymedia.be/news/2004/05/85206.php

ook nog te volgen langs:
http://indymedia.be/news/?keyword=&a...=&limit=30

en voor de hidden artikels en comments op:
http://indymedia.be/news/?keyword=&a...=&limit=30

wel een verwittiging voor iedereen: alleen blokbusters worden toegelaten. De andere comments moet ge in de vijf minuten op de hiddens gaan zoeken :lol:

Guderian 27 mei 2004 15:20

Al die topics bewijzen maar één iets: dat het in de huidige "vaderlandsche" politiek in zeer belangrijke mate draait omtrent het Vlaams Blok. Iedereen heeft er wel een mening over, iedereen lijkt er mee bezig te zijn. En dat is ondanks de medialaster en de mediaboycots enkel in het voordeel van het VB!

bruut geweld 27 mei 2004 15:24

blokbashen ?
't is es weer wat anders dan vreemdelingen of pc bashen...

bovendien : na ene dag (of enkele weken) begint het al op uw zenuwen te werken ?

miss es eens aan denken de volgende keer dat ge weeral over de makkakken bezig zijt. :mrgreen:

Laudi 27 mei 2004 15:25

Kijk eerst ne keer na wie dat al die postings plaatst !!!
Het is godverdomme altijd hetzelfde : da muziekinstrument en de kaiser ( der zijn er nog een paar zulle) vinden het constant nodig om ongepaste commentaar te geven !!
Als dan de mensen met enige zin voor realiteit reageren , dan mag het weer niet meer .
HYPOCRIETEN

Tegendradigaard 27 mei 2004 15:26

Pelgrim nu gaat ge ook nen blokker zijn.
To bash or no to bas thats the question

PieterP 27 mei 2004 15:27

Het lijkt mij een zeer goede idee dat de moderator enkele onderwerpen groepeert, en desnoods verplaatst.

Ik heb de indruk dat de hoofdzaken in het debat verloren gaan.
Dat lijkt mij te zijn:
1. er is geen maatschappelijk draagvlak meer voor paars. Er is veel ontevredenheid en verlies aan credibiliteit bij de bevolking.
2. wat is het concrete en betrouwbare alternatief?

Het recht op vrije meninguiting dient per definitie gerespecteerd te worden. Dit is de bais van onze democratie. Doch ten einde de overzichtelijkheid van het debat, en zijn argumenten ware het toch wenselijk tot een reorganisatie van de topics over te gaan. Nu lijkt het erop dat iedereen zo maar een nieuwe topic opent, zonder de vorige gelezen te hebben, zodat iedereen zowat het overzicht verliest.
Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is van een discussieforum.

Pelgrim 27 mei 2004 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
blokbashen ?

Waar ik ook stilaan een grote hekel aan begin te krijgen.

Citaat:

bovendien : na ene dag (of enkele weken) begint het al op uw zenuwen te werken ?
dag? Weken? Hoe lang zit gij al op dit forum?

Citaat:

miss es eens aan denken de volgende keer dat ge weeral over de makkakken bezig zijt. :mrgreen:
heu, tegen wie hebt ge het eigenlijk? De Gudi?

jules 27 mei 2004 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Het lijkt mij een zeer goede idee dat de moderator enkele onderwerpen groepeert, en desnoods verplaatst.

Ik heb de indruk dat de hoofdzaken in het debat verloren gaan.
Dat lijkt mij te zijn:
1. er is geen maatschappelijk draagvlak meer voor paars. Er is veel ontevredenheid en verlies aan credibiliteit bij de bevolking.
2. wat is het concrete en betrouwbare alternatief?

Het recht op vrije meninguiting dient per definitie gerespecteerd te worden. Dit is de bais van onze democratie. Doch ten einde de overzichtelijkheid van het debat, en zijn argumenten ware het toch wenselijk tot een reorganisatie van de topics over te gaan. Nu lijkt het erop dat iedereen zo maar een nieuwe topic opent, zonder de vorige gelezen te hebben, zodat iedereen zowat het overzicht verliest.
Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is van een discussieforum.

ik ben het er mee eens dat het niet altijd Blok-bashen hoeft te zijn. Misschien kunnen we eens een apart forumpje aanmaken waar elke dag een andere partij aan bod komt waarover gediscusieerd kan worden.
Kan wel interessant zijn om eens te zien wat voor elke partij volgens de forumleden de pro's en contra's zijn ...

dagallemaal 27 mei 2004 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
blokbashen ?

weer tijdens de werkuren aan het posten? Normaal dat de banken niet uit hun kosten geraken!

http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#501363

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be