Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Het telefoonnummer van het postkantoor van Sint Laureins (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147743)

69kk 10 december 2010 15:42

Het telefoonnummer van het postkantoor van Sint Laureins

Wie kan mij het telefoonnummer van het postkantoor van Sint Laureins bezorgen? Heb gans het telefoonboek afgezocht. Heb gans het internet afgezocht. BPost where are you? Van spookbedrijven gesproken.
Of hoe openbare diensten zich omvormen tot efficiente private diensten Vooruit,achteruit.
Leve de communisten.

vlijmscherp 10 december 2010 15:47

wat heeft een liberalisering te maken met het communisme??

Nynorsk 10 december 2010 15:52

probeer anders eens op 't oud nummer: 09/379.80.78

sja, ze hebben er in st laureins 5 jaar over gedaan om van een container naar een echt gebouw te verhuizen. wat verwacht je, dat ze daar telefoon hebben?

Herr Flick 10 december 2010 16:56

Ik dacht dat de post enkel met tam tam werkte, ...

Ge moet dus Belgacom bellen en daar om het tam tam adres vragen van dat kantoor...

Ge stuurt dan een mailke met wat ge wil zeggen naar de tam tam gateway, waar een kerel dan uw bericht op zijn trommel begint te kloppen. ...

Marie van de koster 10 december 2010 17:01

Ah, kennen ze op de Post die trukjes ook al?
U moet eens proberen bellen naar de ziekenkas, de vakbond ... allemaal gecentraliseerd, onmogelijk om rechtstreeks de mensen in uw gemeente te bereiken.
Maar dat is nog kinderspel vergeleken met het proberen uw GSM-provider te bereiken. Naar Mobistar bellen, dat is een echte klucht! Die doen in telefonie en er is niemand om hun telefoons aan te nemen!

manta 10 december 2010 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 69kk (Bericht 5156127)
Wie kan mij het telefoonnummer van het postkantoor van Sint Laureins bezorgen? Heb gans het telefoonboek afgezocht. Heb gans het internet afgezocht. BPost where are you? Van spookbedrijven gesproken.
Of hoe openbare diensten zich omvormen tot efficiente private diensten Vooruit,achteruit.
Leve de communisten.

Is't den deze ?

Zwitser 10 december 2010 17:27

Citaat:

Wie kan mij het telefoonnummer van het postkantoor van Sint Laureins bezorgen?

022/012345

Toegegeven, da's een en hetzelfde nummer voor alle postkantoren, maar ik neem aan dat je daar ook net zo goed(of slecht) geholpen wordt.

Rudy 10 december 2010 17:41

Citaat:

Leve de communisten.

Stuur een email naar [email protected]
Dit is de ombudsdienst van bpost.

Raf 10 december 2010 17:42

Een bijzonder nijpend maatschappelijk probleem dat in dit topic aangekaart wordt... :roll:

Rudy 10 december 2010 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5156351)
Een bijzonder nijpend maatschappelijk probleem dat in dit topic aangekaart wordt... :roll:

Ik heb het afgeleerd te bellen naar welke dienst ook. Een telefoongesprek laat geen sporen na, en je hebt niets om op terug te vallen.
Een goed geformuleerde email is efficiënter. En de ombudsdiensten werken goed. Daar heb ik ondertussen wel wat ervaring mee.
Misschien dat het dus weldegelijk een maatschappelijk probleem is, in die zin dat een gewone babbel aan de telefoon niet meer volstaat om je probleem(ke) opgelost te krijgen. Zonder te veralgemenen, uiteraard.

job 10 december 2010 18:45

Citaat:

Leve de communisten.

Stuur hen een brief in plaats van te telefoneren.
Gegarandeerd efficienter.
;-)

Esperanza 10 december 2010 20:58

Gemeentehuis Sint-Laureins
Dorpsstraat 91
9980 Sint-Laureins

Telefoon : 09/218.76.40
Fax : 09/379.07.77

website : www.sint-laureins.be
email : [email protected]

Nynorsk 10 december 2010 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 5156648)
Gemeentehuis Sint-Laureins
Dorpsstraat 91
9980 Sint-Laureins

Telefoon : 09/218.76.40
Fax : 09/379.07.77

website : www.sint-laureins.be
email : [email protected]

ge kunt daar vast uw brieven binnendoen, maar ik betwijfel of de burgemeester die zelf gaat ronddragen.

brother paul 10 december 2010 21:19

Citaat:

Leve de communisten.

ha de post heeft al die nummers gecentraliseerd, dus je kunt echt niet meer bellen naar het postkantoor, ik heb dat vorige week ook ontdekt voor een aangetekende zending te recupereren die al 4 weken onderweg was, en na 10 telefoontjes kon er mij een vertellen dat het op retour was, heb ik toen beleefd gevraagd, van mvr het is 2 dagen daar, en het duurt 4 weken om terug te keren ? kan dat ??

manta 10 december 2010 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5156670)
ge kunt daar vast uw brieven binnendoen, maar ik betwijfel of de burgemeester die zelf gaat ronddragen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5156320)
Is't den deze ?

:evil:

Mijn nummerke vinde ni goe of wa ???

:-D

Nynorsk 10 december 2010 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5156699)

Ik vind alles goe aan u.

brother paul 10 december 2010 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5156699)

na, dat is een centraal nummer, met zo' voice computer waar je door ellenlange lijsten kunt kiesen en dan komt er een 'toete' aan de lijn die dus van toeten en blazen weet.

Voor die aangetekende zending was ze gans de tijd alle 9 aan het vertellen dat het pakket teruggestuurd was naar nederland, tot dat één snuggere wist te vertellen, ahne dat wil zeggen dat het pakket van nederland teruggestuurd is naar belgie en dat het aankomt...

ze kennen dus hun eigen systeem niet interpreteren. Als je dan begon te vragen maar madame, hoe komen ze daar nu bij om het pakket terug te sturen naar nederland wie heeft dat nu gevraagd; hangen ze gewoon op... probleem opgelost.

Esperanza 10 december 2010 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5156670)

:lol:

Oeps, sorry. Verkeerd.

Moet natuurlijk zijn :

Postkantoor Sint-Laureins
Dorpsstraat 28
9980 Sint-Laureins
02/201.23.45

Méér gegevens kan ik in het gemeentelijk blad niet terugvinden.

Inno 11 december 2010 02:43

Stuur een duif.

De schoofzak 11 december 2010 08:34

Citaat:

Leve de communisten.

Om hun telefoonnummer te bekomen, stuurt ge hen best een brief om dat nummer op te vragen.
Als ge hun adres niet kent, bel hen dan op om dat adres te vragen hé.

En als ge er geld mee wilt verdienen, kunt ge een liedje maken, ttz moderniseren, want er is niks nieuws onder de zon ( nihil .. sole, voor de flatinisten)
http://www.youtube.com/watch?v=0bS27bjF8Sw

Ik ga nog wel eens een draadje opstarten over hoe wij ons als consumenten best kunnen gedragen tegenover de giganten.
Overdreven verwachingen scheppen alleen frustraties. Een overdreven verwachting is dat jij denkt dat jij zo speciaal bent, dat jij het leeuwenaandeel van hun winsten uitmaakt ... terwijl je in feite liefst alles van hen gratis krijgt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be