![]() |
De Kerstdagen komen eraan!
Wie heeft er een bloedhekel eraan?!
Dar verplichte Eindejaarsnummer telken weer. Voor de grootverdieners die nauwelijks kunnen wachten om hun cadeaus ten toon te spreiden(zelfs met een een wagen voor zoon-of familielid). Voor ons armen toch dat gsm-of computer,of voor duizenden euro's aan software gekocht om voor ene keer te horen zeggen'dank je',nauwelijks te horen en direct je cadeaus in de hoek geslingerd want al oudbollig,want ze zijn al bezig rond te gsm'n. Dat jonge grut,nooit tevreden. |
Ik haat heel het opgeklopt gedoe en ga werken .... :) :) :) loon X 5 ... daarna boek ik een reisje naar een warm oord . :) :) :)
|
Kerst. Mag dat nog van onze wereldverbeteraars ?
Want dat heeft te maken met kruisen en zo eh .... Aan de sossen die het vieren : hypocrieten :evil: |
Citaat:
|
daarna boek ik een reisje naar een warm oord .
|
reply
I consider this post one of the most thought-provoking post I’ve read in some time. Your viewpoints and ideas are both unique and interesting. I’ve learned something through this information.
|
Bump
|
Ik zie de lente alweer! :|
|
Hoe, 't is toch nog zomer? :-D
|
25dec = jakkesdag !!
|
Citaat:
|
Ik vind de sfeer er rond wel tof, kerstmarkten, gluhwein, jenevers, ...
Alleen die familieverplichtingen hoeft niet voor mij. Alleen krijg ik nog wel kippevel als mijn kleinste van 5 hare nieuwjaarsbrief voorleest, als je dat kind haar gezicht ziet, dat het trots is dat het in 1 keer lukt en dan het pakje enzo... Dat doet mij iets. Maar de rest er rond,neen dank u. |
Kerst, nieuwjaar, nu weer Halloween, enkel goed om het simplistische voetvolk geld te doen uitgeven en de zelfstandigen weer te doen verrijken. Waardeloos.
|
Van sommige uitbuiters mocht ik werken op die dagen, en er nog zelf voor betalen ook. :cheer:
Nu zit ik mij te vervelen, ver van land en familie.:-( |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn oudste is pas op bezoek geweest voor een week. Ik stel me niet meer bloot aan hun partners sinds de laatste kerstmaaltijd, waarop ik uitgenodigd was, in 2003. Dat blootstellen laat ik exclusief aan mijn dochters over:lol: We onderhouden (zeldzame) contacten ZONDER hun partners. Een eerdere vechtscheiding met hun moeder en een nieuwe stiefvader die ik beiden nog harder ontloop waren ook niet bevorderlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Zolang je je kinderen niet beschouwd als "uitbuiters" zoals Eno citeert. Als ik Eno(2) goed begrijp beschouwt hij z'n nakomelingen en andere (bloed)verwanten als profiteurs. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij wil niks begrijpen, werkelijk niks Jouw interpretaties hebben dan ook geen enkele waarde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be