![]() |
Truttenboom gooit onze privacy te grabbel !
Turtelboom zou moeten terecht staan voor hoogverraad tegen het Belgische volk.
Ze gaat onze privacy gegevens aan 1 van de grootste en meest corrupte landen in de wereld doorspelen! Een land dat alle internationale verdragen aan zijn laars werpt, politieke gevangenen vasthoud, mensen vasthoud zonder vorm van proces, de persvrijheid tegenhoud en meer van dat fraais! http://www.vld.be/?type=nieuws&id=1&pageid=40412 |
Onze ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IK sta in geen enkele databank, dus mogen ze gerust mijn vingerafdrukken scannen, en mijn speeksel ontleden. Al die misplaatste drukte om niks... |
Citaat:
Beetje bij beetje zijn we onze volledige privacy aan het opgeven voor misplaatste veiligheid! |
Citaat:
We moeten niet alles buiten proportie opblazen. Dat mijn gsm overal traceerbaar is vind ik persoonlijk veel erger! |
Citaat:
|
Citaat:
De dag van vandaag draait het om ons DNA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een verstandige Amerikaan (ja, die zijn er ook) zei ooit: "Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Groot gelijk had die man. |
Citaat:
Doe eens normaal, dat moet jij toch ook inzien! |
Citaat:
Nogmaals, buitenproportionele emo-reacties. Aldus: ik ga me niet veiliger voelen als men mijn vingerafdrukken scant of mijn dna controleert alvorens ik in een vliegtuig stap, maar ik ga meook niet geschaad voelen in mijn privacy. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen naar jullie voorbeeld van die paranoïde gedachten kweekt? |
Citaat:
a. mijn vingerafdrukken worden gescand b. mijn DNA wordt gecontroleerd. Ik zie dus tot nader order nog steeds niet in waar jullie druktemakers zich zo druk over maken. Maar blijf vooral proberen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De één of andere brave maar bange, (banggemaakte) paranoïde man die écht vreest dat zijn vliegtuig ooit zal worden gekaapt door een terrorist met baard, bom en tulband en er dus om die reden geen graten inziet dat zijn vingerafdrukken worden genomen, als het hem maar een zweem van veiligheid verschaft, die man verdient dus geen veiligheid en geen vrijheid. Moet je zelf eens lezen, met je nochtans niet ondermaatse intelligentie, van welke volksmennerij (van een paranöide "verstandige" Amerikaan) je jezelf bedient om je punt te bewijzen. Als dat de argumenten zijn, dan is de case wel heel erg zwak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be