![]() |
Schijnhuwelijk met behulp van gemeente?
Ik heb hier lang over getwijfeld, maar ik wil dit toch even kwijt.
Want volgens mij is hier iets niet corect verlopen. Iemand in mijn familie is van origine X.Heeft nu Belgische nationaliteit. Werkt nu op de "gemeente" bij dienst "bevolking". Heeft een neef laten overkomen van land X(Africa) via enkele europese landen.Heeft in totaal zo een 2 maanden geduurd eer hij in belgie was.Was hier illegaal en geen werk. Na nog geen 6 maanden was er een huwelijk. Nu is mijn vraag: -Kan dit zo snel? -Kan het zijn dat ze zelf alles kunnen regelen heeft doordat ze op de dienst bevolking werkt? -Hoe en waar kan ik dit eventueel melden?(liefst anoniem) |
Citaat:
Hoe je dat nu erna moet doen weet ik niet. |
Ik heb dit alles maar te weten gekomen na het huwelijk.
Maar de kans is toch zeer groot dat ze zelf alles inorde heeft kunnen brengen. Is dit dan niet strafbaar? |
Citaat:
|
Ik denk dat je dat kunt aangeven op de huwelijksdienst van de gemeente waar ze gehuwd zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
4 MEI 1999. - Wet tot wijziging van een aantal bepalingen betreffende het huwelijk. Informeer u met betrekking tot wetgeving voortaan bij een betrouwbare bron, in plaats van bij een bedrijf voor ceremoniewagens. |
Citaat:
|
Citaat:
Loket schijn- en afgedwongen huwelijken http://www.antwerpen.be/eCache/ABE/1...4MDMzODgz.html Bij dit loket registreren we uw klachten over schijnhuwelijken en afgedwongen huwelijken. Voor meer informatie: |
Citaat:
uw "familielid" heeft de belgische nationaliteit verkregen (door een vorig huwelijk?) indien dat familielid met iemand wil huwen moeten ze toch geen vijf jaar verloofd zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik al zei: het uithangen van huwelijken werd meer dan tien jaar geleden afgeschaft. Zie mijn bericht hierboven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Je moet toch ook kanker hebben om oncoloog te worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be