![]() |
Julian Assange
Raar genoeg vind ik die gast ongelooflijk sexy. Ik val nooit op blond (maar hij lijkt eerder grijs).
Zijn er nog dames die dat vinden? of begin ik zwaar te dementeren? |
Ik vind hem een aantrekkelijke man maar mijn mening zal wel niet naar waarde geschat worden.
|
Citaat:
in ieder geval ben ik al gerustgesteld: ik ben niet alleen. vind het zo raar dat 'm voor verkrachting wordt aangeklaagd nad�*t ze wèl toestemming gaven. Ik negotieer het gebruik van condooms altijd op voorhand, niet in het heetst van de strijd: gedeelde verantwoordelijkheid noem ik dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou Julian als een gevaarlijke rivaal beschouwen omdat hij seksiër is dan ik. :-(
|
ok! ik ben dus nog steeds gezond van lijf en leden, en weet de sexy people er nog uit te halen.
Maar waarom hij sexy is, is me een raadsel. - ik hou niet van blond - ik vind hem niet zo héél bijster knap maar het "hééft" iets hé? |
Citaat:
|
Citaat:
Feit is dat veel vrouwen vallen voor de goorste viespeuken en de grootste criminelen. |
Citaat:
ik vind hem niet crimineel, maar wel beetje deugniet, en dat is uiteraard een 10+ eigenschap. |
Citaat:
How two one-night stands sparked a worldwide hunt for Julian Assange Het lijkt een beetje op een uit de hand gelopen bitch-fight tussen twee feministes. |
Citaat:
Net als vrouwen andere vrouwen mooi of lelijk kunnen vinden. Er is een verschil tussen iemand mooi vinden en iemand sexy vinden. Een heel groot verschil. Trouwens die man daar die ge aangeeft, waar ik nog nooit heb over gehoord, vind ik noch mooi noch sexy. Bah, je mag hem hebben.:? |
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Ze noemen die charismatisch, ik heb dat ook nooit begrepen.
Die spreekt toch met een oersaaie stem in zijn interviews ? Hij komt over als een autistische computernerd zoals die Zuckerberg. |
Of je hem nu fysiek aantrekkelijk vindt of niet, als je hem maar steunt. ;)
|
http://forums.whyweprotest.net/12-ac...e-masks-74357/
downloaden, uitvergroten, print, rekkertje aanhangen, en aan uwen vent zijn gezicht ;) |
Surf jij nu achter een proxy ? :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be