![]() |
Zijn de Belgen de nieuwe Indianen?
500 jaar geleden in Amerika!
Indiaan: “Jullie vallen massaal ons land binnen, tasten onze cultuur aan, brengen ziektes mee en pikken ons land in. We zullen met al de macht die we hebben terugvechten.” Cowboy: “Zwijg inhumane indiaan. Je bent een vuile racist!” 2010 België Vreemdeling: “Hallo, we komen massaal naar hier, brengen ziekten mee, vallen jullie cultuur aan en we pikken jullie land in.” Belg: “En als beloning krijgen jullie gratis woonst en eten. Daarna mogen jullie levenslang teren op onze maatschappij. We zijn bereid om nog harder en langer te werken om dit mogelijk te maken. Je hoeft niets te vrezen, eventuele kritiek maken we monddood door “racist” te roepen.” |
Citaat:
wacht.... nog een beetje :rofl: :rofl: - Niet te doen. Een cowboy, of een West-Europeaan? De zin hieronder is een totaal absurd (en de rest is gewoon absurd) Citaat:
|
de indianen zijn ferm onder de knoet gehouden geweest
en zo voelt het hier ook aan (mooie openingspost! |
Citaat:
|
Besloten die indianen ook zelf dat 1,4 kind per vrouw gemiddeld wel prima was?
Die witte Vlaming die wil toch echt zelf uitsterven hoor. Daar zijn geen cowboys voor nodig. |
Citaat:
De impotenteken? De masturbateken? |
Citaat:
En van welke stam ben je met 1,65 kinderen per vrouw waarvan minstens 0,65 sexueel misbruikt worden vooralleer dat ze zelfs kindjes kunnen maken? |
Citaat:
Ik heb 4 kinderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Met 1.4 kind nam onze bevolking nog toe, straf hé. |
Citaat:
---- Extra: http://vimeo.com/2905893 |
Citaat:
Wat is nu de relevantie van mij eerst aan te vallen al was ik de Kardinaal zelve en mij dan naar mijn geslacht te vragen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is wel verband. Ik ga eerst proberen uw vraag te begrijpen. Ik wacht nog op reactie van E.L. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Als je zelf niet in staat bent of er niet voor kiest kinderen te hebben kom je niet af met beweringen dat Vlamingen te weinig kinderen maken. Het is alsof Dewever mensen met een licht bierbuikje steeds voor dikzakken zou uitmaken... |
Citaat:
|
Citaat:
Het aantal kinderen van iemand die dit stelt, heeft op deze harde waarheid geen enkele invloed. |
Wat straf is, onze populatie is hoger dan die ooit heeft geweest, maar de bloedarmoede is schrijnender dan pakweg 30 jaar terug.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be