![]() |
Eindejaars (WODCA) controles
Jaja, ze zijn er weer. De schrik voor de een, een geruststelling voor een ander: de WODCA-controles.
Elk jaar wordt er met grote tralala de WODCA-eindelaarscontrole aangekondigt. De ene vind dit een zege, de andere weer de hel, en voor sommigen maakt het geen zak uit. Wat vindt jij van die controles? Is dit echt een verbetering, of is dit zuivere pesterij en geldklopperij? |
Typfouten zijn te wijten aan -uiteraard- alkoholgebruik ;-)
|
Ik mis de optie: 'ik heb daarover geen mening'.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg wat vind je van je kerstcadeau? |
Citaat:
Maar met Firestone heb ik nog een eike te pellen nu :mrgreen: En ge moogt uwe kerstcadeau houden, dat wekt agressie op ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rij je wat -veel te- hard? ;-) Drink je graag wat veel? ;-) Zijn rode lichten niet voor u? ;-) Maai je personen weg van voetpaden? ;-) Heb je valse nummerplaten? ;-) Rij je onverzekerd rond? ;-) |
Citaat:
|
ik hing daarnet op de snelweg achter een auto die over twee rijvakken aan't zwalpen was. Zo'n mensen mogen ze van de baan plukken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkel aan rode heb ik gezondigd. Ik drink ook graag veel, maar let altijd op als ik met de wagen rijd. Rode lichten kunnen mer mateloos ergeren, maar ik ben blij dat ik zie dat die altijd maar minderen en minderen en vervangen worden door de heilzame ronde punten. Ik hou te veel van de mensen dus ik rij ze niet van de voetpaden. De twee laatsten komen ook nooit van toepassing: ik was altijd al in regel.;-) |
Citaat:
Ik versta ook niet waarom ge uw woede afreageert op de flitspalen. Het is jij die de schuld hebt, niet de flitspalen.:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Nuja, fijn stof kan me geen barst schelen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be