![]() |
minstens 3j. celstraf voor het afsnijden van testikels ???
Is dit echt waar?!! :?
Citaat:
|
Gezien de relatie voorbij is was het de dochter misschien alleen om die testikels te doen? :-)
|
Gestoofd met een uitje naar het schijnt een delicatesse.
Maar to the point : 3 jaar is een lachertje. |
Wel een geniaal archiefbeeld bij dat artikel.
|
het is trouwens minstens 3 jaar. wsl de minimumstraf voor opzettelijke slagen en verwondingen.
|
Citaat:
Citaat:
Of schuilt er iets anders achter? |
Citaat:
Er is een relatie, ok, maar moet er echt iets anders bij gesleurd worden om aan zijn privé materialen te komen? En wat denk je over "minstens 3 jaar celstraf"? Is dit niet een beetje overdreven weinig? |
ach! het slachtoffer is 57... zoveel en zolang zullen die testikels ook niet meer dienst doen. Enfin, nu zeker niet meer.
|
Citaat:
Nee, 57 is nog jong en die kan nog heel goed ***, denk ik. Op plus.be las ik: Als een Belgische man vandaag trouwt is hij gemiddeld 34 jaar en 9 maanden oud, een Belgische vrouw 31 jaar en 9 maanden. Als we scheiden zijn we gemiddeld ruim 40 jaar oud. |
Citaat:
|
Citaat:
Conclusie: slecht minder dan de helft echtparen, worden ooit volwassen.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
ook leuk om weten dat ze het dan blijkbaar ook maar vijf jaar volhouden? |
Citaat:
Bovendien wordt hoe lang ze het gemiddeld volhouden behoorlijk beinvloed door de mensen die niet scheiden. |
Citaat:
Wat moet ik nu begrijpen? Ik snap de reactie niet. Wat keur jij hier goed/af? Waarom? Vind je "minstens 3 jaar celstraf" echt voldoende en terecht? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Beschrijf de relatie tussen die twee. Was dat een goeie, evenwichtige relatie? Was dat een relatie tussen een eerder zwak meisje en een 57-jarige man die haar goedheid misbruikte? Hoe voelde dat meisje zich? Ging zijn emotioneel achteruit sinds haar relatie met die man? Vertel op, dan kunnen we mee discussiëren. |
Wat is "3 jaar"?
Wat is "leuk"? |
Citaat:
Ik ga ervan uit dat de relatie wettelijk was en dat het vrijwillig aan het doorgaan was en dat de politie onderzoek met succes werd uitgevoerd, so? Ik snap deze reactie ook niet. Probeer je te zeggen dat "minstens 3 jaar celstraf" voldoende kan zijn? In geval van ....? |
Het ding is dat je alle kanten opkan met zo'n situatie. Misschien was de dochter gewiekst en had ze een rijkere oude vent aan de haak geslaan.
Misschien was het de vent te doen om de prille natuur van zo'n 17-jarige. Beeld u efkes in dat het om uw dochter gaat en dat zo'n vent u komt vertellen dat "uw dochter een sappig dingske is dat lekker rond de lul past". Denk dat er dan toch enige verzachtende omstandigheden aan te pas komen. 'k vind dat toch allemaal behoorlijk relevant. ken zo iemand trouwens. was ook 17 toen ze in een relatie stapte met een veel oudere man die al kinderen had. Goeie studente, wou verder studeren enzo. Al heel snel stapte thuis op, om bij hem te gaan wonen. Eigenlijk was ze gewoon een heel goeikope huishoudster die geneukt werd zoals het die vent uitkwam. Hij schuwde ook niet bepaald geweld. Vier jaar en twee kinderen later staat ze weer thuis, zonder middelbaar diploma. Triestig hoor. Ge zou voor minder zo'n klojo iets willen aandoen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be