Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik zoek een goede kapper in Leuven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147862)

toccata 13 december 2010 10:52

Ik zoek een goede kapper in Leuven

Dankuwel voor uw tips

Ratatosk 13 december 2010 10:55

Op de Naamse steenweg (ongeveer aan het plein in heverlee) is er nog een zelfstandige maar dat is op afspraak.

Liberty Hair in de Vital Decosterstraat biedt een degelijke service aan en geeft meestal kortingen.

Derk de Tweede 13 december 2010 11:21

van Maerlant 13 december 2010 11:24

In de Tessenstraat zit er wel eentje die goed kan knippen (maar ge moet wel zeggen wat ge wilt, of ge komt buiten als plechtige communicant). Wel op afspraak. Ga in ieder geval niet naar die Turk in de Brusselsestraat.

edit: die Turk, dat is dus kapsalon Babylon. Kon niet op de naam komen. 't Zal dus wel een Irakees zijn. :|

Jazeker 13 december 2010 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 5160805)
Dankuwel voor uw tips

Kapsalon Ayso - Tiensestraat.

http://www.cityplug.be/en/Leuven/1TD...alon-AYSO.html

Ben er heel tevreden. En als het zoals bij mij tondeuzewerk is, ben je er met 10 euro vanaf.

Afspraak doorgaans niet nodig... gewoon binnenwandelen het bord aangeeft dat ze open zijn. Vriendelijke mensen ook.

Zwartengeel 13 december 2010 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5160901)
Kapsalon Ayso - Tiensestraat.

http://www.cityplug.be/en/Leuven/1TD...alon-AYSO.html

Ben er heel tevreden. En als het zoals bij mij tondeuzewerk is, ben je er met 10 euro vanaf.

Afspraak doorgaans niet nodig... gewoon binnenwandelen het bord aangeeft dat ze open zijn. Vriendelijke mensen ook.

10 Euro, zoveel rekent mijn kapper mij ook nog altijd aan voor een knipbeurt. :-)

EddyBal 13 december 2010 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 5160965)
10 Euro, zoveel rekent mijn kapper mij ook nog altijd aan voor een knipbeurt. :-)

Ik ken een kapper die "knipt" je gratis :lol:

bgf324 13 december 2010 12:43

Iemand die ik ken knipt wel wat haartje's int zwart na zijn uren in het Leuvense, en had vroeger een kapperszaak met een hoop personeel onder zich.

Groentje-18 13 december 2010 15:05

Hier liggen er toch heel wat:

- Brainwash, als het echt goedkoop moet zijn. Goedkoop is goedkoop ;) chance hebben met welke kapster je hebt en je komt er prima buiten

- de sous-sol in het begin van de Bondgenoten (kant van het station) waarvan ik de naam kwijt ben: goed, maar duuuuuur!

- Haïti's garden: nooit zelf geweest, vriendinnen van me wel en die waren wel content

- Olivier Dachkin: naar het schijnt vooral voor kakmadammen, moet er dus dringend eens langs gaan. :mrgreen: Prijzig...

- op de bondgenotenlaan, aan de kant van C&A, blokker,... maar verder richting station ligt er een nieuwe, ook zonder afspraak

- op de munstraat ligt er ook eentje

Ik heb altijd gevonden dat er in Leuven niet echt goede kappers zijn. :?
Zelf ga ik bijgevolg naar de Brainwash in Boortmeerbeek :oops: of naar de Kreatos in Genk. (Maar dat kan ook in Kessel-Lo :P)

Derk de Tweede 13 december 2010 15:12

In het dorp Bussum zijn 65 kappers op 30.000 inwoners.
Witwaspraktijken.
Net als al die internetwinkels.

Derk de Tweede 13 december 2010 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 5161283)
Hier liggen er toch heel wat:

- Brainwash, als het echt goedkoop moet zijn. Goedkoop is goedkoop ;) chance hebben met welke kapster je hebt en je komt er prima buiten

- de sous-sol in het begin van de Bondgenoten (kant van het station) waarvan ik de naam kwijt ben: goed, maar duuuuuur!

- Haïti's garden: nooit zelf geweest, vriendinnen van me wel en die waren wel content

- Olivier Dachkin: naar het schijnt vooral voor kakmadammen, moet er dus dringend eens langs gaan. :mrgreen: Prijzig...

- op de bondgenotenlaan, aan de kant van C&A, blokker,... maar verder richting station ligt er een nieuwe, ook zonder afspraak

- op de munstraat ligt er ook eentje

Ik heb altijd gevonden dat er in Leuven niet echt goede kappers zijn. :?
Zelf ga ik bijgevolg naar de Brainwash in Boortmeerbeek :oops: of naar de Kreatos in Genk. (Maar dat kan ook in Kessel-Lo :P)

Ik ga één keer in de 4 tot 10 jaar naar de kapper.
Knippen voor € 17,- is mij te duur.

Raf 13 december 2010 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 5160805)
Dankuwel voor uw tips

De enige goede kapperszaak in Leuven: Michel op het Fochplein.

bgf324 14 december 2010 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5161035)
Iemand die ik ken knipt wel wat haartje's int zwart na zijn uren in het Leuvense, en had vroeger een kapperszaak met een hoop personeel onder zich.

10€

Dronkoers 14 december 2010 16:43

Kapper? Wa's da voor iets?

bgf324 14 december 2010 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5164021)
Kapper? Wa's da voor iets?

Iets dat uw hoofdhaar er af knipt als je er voor betaald.

Dronkoers 14 december 2010 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5164399)
Iets dat uw hoofdhaar er af knipt als je er voor betaald.

Koppensnellers doen dat gratis ze :-)

Inno 15 december 2010 03:23

Dwing je partner om dat aan te leren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be