![]() |
Karel De Gucht: Strikt beschouwd is N-VA niet nodig voor een regering
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ctieVLpartijen
De Gucht merkt op dat strikt beschouwd de N-VA niet nodig is om een regering te vormen. "We gaan ervan uit dat heel de wereld gelooft dat alleen een regering met De Wever mogelijk is in België. Misschien komen ze er in het buitenland vroeger op uit dan hier dat een partij die 27 procent van de stemmen haalt in de helft van het land niet per definitie noodzakelijk is voor het vormen van een regering." Het is uitgesproken, een regering zonder N-VA is mogelijk. Schandalig! |
De N-VA is blijkbaar beter bezig dan gedacht.
|
Citaat:
|
Het is rekenkundig inderdaad mogelijk...
Dat ze het dan doen hé. Ik vrees een beetje een scenario waarin "ze" het niet doen en beweren dat dit "de schuld" van de NVA is :-D |
2 maten, 2 gewichten? Degucht heeft gewoon gelijk: N-VA is mathematisch niet incontournable.
|
Ik hoop echt, echt dat de andere partijen dit doen.
|
De PS en de VLD zijn ook niet nodig. En Groen! is amper zichtbaar.
Waarom zouden we nog stemmen? |
De Gucht is een eikel, die liefst van al een dictatuur op poten zou willen zetten.
Doen, zou ik zeggen. Dan betaal ik van dat moment geen belasting meer. En dat méén ik. |
Kom, kom. VLD is de ene dag Belgicistischer dan de SP.a en de andere dag Vlaamser dan NVA. Dat moet iedereen ondertussen weten.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...nten-bij.dhtml |
Goede poging van de immer van voorkennis verdachte leugenaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Pffft de blaaskaak... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ot: een regering zonder NVA is geen ideale optie, ze hoort (samen met PS) de leiding te nemen maar als ze niet wil, tja dan moet men naar andere samenstellingen zoeken voor een regering + Het hangt eigenlijk af van de CVP, pleegt ze kiezersbedrog en blijft ze op NVA lijn of voert ze haar programma uit, dat is de vraag. |
Citaat:
Die rente heb ik dan tenminste wél op zak |
Pfff, een regering zonder de franstaligen is ook mogelijk.
|
Citaat:
En daarmee heb ik het niet over u, want jij weet beter dan wie ook wie de rechters zijn die de OVLD als broodheer hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
"pas op of ik geef de kat melk hé". |
Citaat:
|
Citaat:
Ooh nee wacht die is nooit schuldig bevonden :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be