![]() |
Bart de Wever getuigt: Vlaanderen en Wallonië gaan niet samen
|
Franstaligen vergelijken met junkies, toont al de ware aarde van Bart De Zever.
|
Citaat:
Enfin, dat was toch het plan dat Le Soir voor ogen had, hé? |
Citaat:
|
Citaat:
Het inleveren van overmatig veel privileges staat inderdaad gelijk aan afkicken. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
ne populist amai zeg dewever eh |
Citaat:
|
Citaat:
De eerste Franstalige politicus die zegt, 'houd je 12 miljard maar, wij nemen de verantwoordelijkheid zelf' moet ik nog tegenkomen. Dát zou pas een ontkenning zijn. Voorts ben ik van mening dat subsidieverslaving heel goed voor landen of gebieden of organisaties kan gelden en dat is een van mijn voornaamste redenen om principiele vraagtekens te plaatsen bij ontwikkelingshulp. En BDW stipt dat heel correct aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat die De Wever dát ook maar durft met die omhooggevallen francofone egokes... Nu krijgen ze nét diezelfde behandeling die de Vlaming hier al 180 jaar te verduren heeft... Mooi zo,nu nog de geldkraan toe en de vernedering zal kompleet zijn..:lol::lol: |
Citaat:
Nét op dezelfde wijze dus zoals de franstaligen hier al 180 jaar lang op de Vlamingen neerkijken.... Wees maar zeker dat die parvenukes zich goed op hun lange teentjes getrapt voelen door dat "koekje van eigen deeg"...:lol: |
Citaat:
Misschien krijg je er dan een andere visie op. Beschouw jij Limburgers en Westfluten ook als "junkies"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze worden allebei minderwaardig behandeld... Die behandeling hebben de Vlamingen in dit land méér dan lang genoeg moeten ondergaan... En nu zijn we de rollen langzaam maar zeker aan het omdraaien....:lol::lol: |
Citaat:
Op zich is dat geen probleem voor mij, dit is immers een Nederlandstalig forum en ik blijf netjes in het taalgebied wonen waarvan ik de taal wel machtig ben. Zo verstandig ben ik dan toch net wel. Helaas zijn heel wat landgenoten die hetzelfde gebrek hebben als ik niet zo verstandig en gaan ze wonen in een gebied waarvan ze de officiële taal niet kunnen/willen leren, en verstoren zo het al wankele communautaire evenwicht. Een beetje zoals u nu door op een Nederlandstalig forum weigeren het Nederlands te gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be