![]() |
Fecale incontinentie
Verontrustend nieuws op Vitaya.
Vele jonge homo's zouden lijden aan fecale incontinentie, omwille van het feit dat hun sluitspier veelvuldig in de verkeerde (onnatuurlijke ) richting werd geforceerd. Zou dit probleem op termijn geen aanleiding kunnen geven tot geurhinder op grote schaal ? 8-) |
Lijkt me iets voor het Viva forum.
|
Citaat:
|
geen kakje zonder zakje.
|
Citaat:
En dat was nu eens geen jongere. En het was alleen door anale masturbatie, want het echte wederzijdse geram, dat liet hij over aan zijn zoontje Heinrich. Maar deze draad hoort dan ook eerder thuis in Kunst en Cultuur. |
Hoe zit het nu ?
Gaan we het probleem van fecale incontinentie nu nog bestrijden of niet? Of blijven we in de stank zitten ? :-D |
Citaat:
fecaal afdichten bedoel je ? een stevige spuit Tek7 of duck tape dan maar zeker ? ;-) |
Ik heb ooit eens een boer gekend die door het voortdurend doorheengeschud worden in zijn tractor last had van fecale incontinentie. Die stond het aan de toog van Café Sportwereld uit te leggen terwijl de stront van zijn benen liep.
Wij pisten in onze broek van het lachen. 't Was me daar een nogal een café, daar in de Sportwereld. Je kon beter je pint in de toiletten gaan drinken. |
Citaat:
Enhij had natuurlijk bonensoep gegeten. :| |
Citaat:
Zou ge niet met een systeem van spanbandjes, den boel kunnen afsluiten, ... eventueel een stappenmotor vastmaken op het staartbeen, en dan toe of open he, ... |
Zouden we de zaak niet kunnen voorzien van een spatbord ?
|
Hebben ze geen Tena Boy ?
![]() |
Er bestaan nochtans Buttplugs in alle mogelijke vormen en groottes.
Sommigen kicken er zelfs op om met zo'n ding te gaan winkelen. Als die naast u aan de kassa een beetje raar stapt, weet je nu wat je moet vragen. :-D ![]() |
Citaat:
Meer doortastende middelen zijn noodzakelijk. 8O |
![]() |
1 Bijlage(n)
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders voelt de islamitische medemens zich dalijk weer eens gedieskriemienierd, en dat kunnen we niet hebben natuurlijk. Nu ja, die hebben misschien al een serie opblaaspopjes genaamd "Aisha". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be