![]() |
Banken voor de rijken en banken voor de armen
Mensen met veel geld krijgen en beter service bij de banken dan mensen met minder geld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
100% gelijk Als ik een paar maanden geleden op de straat leefde kreeg ik van niemand;-) Dus ieders voor zich is juist ,dat heb ik geleerd,en geloof mij vrij dat ik het daar bij hou !! |
Citaat:
ik heb toen een landrover gekocht |
Citaat:
Een sjofel geklede man wou een Porsche kopen en werd door de verkoper wandelen gestuurd met een air van ' wat kom jij hier doen, je wil een Porsche kopen en hebt nog geen nagel om aan uw gat te krabben'. Enkele uren later kocht diezelfde man een Rolls Roye. :lol::lol: |
Citaat:
Mensen met veel geld krijgen goedkopere leningen dan mensen die weinig geld hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je geld hebt hoef je niet naar de bank te gaan , die komen wel naar huis hun diensten aanrijken. als je geen geld hebt moet je borgen geven om een credietje te krijgen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Denken jullie dat rijken gelukkiger zijn:-D
Dat dit soort bank mij zou interesseren :roll: Dat mijn geluk nu minder waard is dan die met zijn dikke bak onder zijn kont Geloof dan maar in sprookjes hoor Dus laat die dikke nekke bank er nu eens zijn zeg ;-) |
ps
Argenta is niet zomaar bank van het jaar 2009 geworden,en daar zijn de aandeelhouders ook niet armer van geworden ;-) |
Citaat:
|
Veel hangt ook af van kantoor tot kantoor...
|
Citaat:
Daar moet ik U 100% gelijk in geven Ook dat mag gezegd zijn !!!! |
Home banking,en je hoeft geen speciale service;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be