![]() |
BUB: Nationalistenführer Bart Dewever moet berecht worden !
Citaat:
|
Blijkbaar wel. Persberichten van BUB zijn altijd hilarisch.
Even offtopic over jouw onderschrift... wat als je niet gelovig bent Max? Leg dat eens uit... |
Ik vind dat die BUBerkes snel hun moetje moeten houden, 30 % van de vlamingen is het eens met BDW en ongeveer 15 % wil nog veel verder gaan. Zo een grote mond en ze hebben niet eens een half porcentje, den bak in draaien om de waarheid te zeggen ik dacht dat het enkel kon in Noord-Korea en dergelijk. Hou ze aub onder de kiesdrempel anders gaan ze nog alle Nationalistische partijen verbieden
|
[quote=Op die manier onthult De Wever terecht het doel van de staatshervormingen: het einde van België. De B.U.B. wist dit al sedert lange tijd, maar de andere partijen blijkbaar nog niet, daar ze blijven onderhandelen met deze moderne Nero.
.[/QUOTE] U is er bijna. Bart DWV is niet de moderne Nero. Hij is Neo. The Matrix is een computer programma die u in slaap houdt en u doet dromen. De droom is dat België mooi is, maar het is niet echt. Neo is degene ( en ook de enige ) die capabel is om The Matrix te ontregelen. De Matrix is al aan het wankelen sinds 2007. Maar sinds juni dit jaar heeft Neo een virus “ staatshervorming” losgelaten op de Matrix. Nog even en the Matrix crasht. Zonder mensen die nog zomaar “het mooie België” aanvaarden, raakt The Matrix zijn waarde kwijt. Bart DWV is the one. Bart DWV is Neo Groetjes van Syon, de stad der bevrijden. Morpheus |
Citaat:
|
Als Bart De Wever the one is, mogen ze van mij gerust Syon met de grond gelijk maken. Een volk dat zo achterlijk is dat het messiassen nodig heeft om te overleven verdient het gewoon niet te overleven.
|
Citaat:
Hij is de vuist die gemaakt is van al die vingers die voor hem stemden. Niet dat hij moet kloppen met die vuist. Hij moet met die vuist zijn programma omklemmen , zodat die niet uit zijn hand glipt. Daar is zijn voorhanger Leterme in de fout geweest |
Citaat:
Wat mij in de reactie van B.U.B. opvalt is met welk een wellust zij zich storten op de term flämische Nazionalistenführer. dit is voor hen natuurlijk gefundenes Fressen. Het geeft hen gelegenheid, volledig in de zo vertrouwde stijl van de Belgicisten, om "bruine allusies" te maken op alles wat Vlaamsgezind is en op BDW in het bijzonder. Vooral het feit dat BDW zich gewend heeft tot een Duits weekblad zal in dat licht geïnterpreteerd worden. Ze zijn ertoe in staat om, met tricolore vlaggen, een optocht te houden naar de Brusselse congreskolom en er bloemen neer te leggen "als eerherstel".:lol: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ondertussen beslist het IMF wat er moet gebeuren. Ondertussen beslist de €U wat er moet gebeuren. Daar maakt hij géén vuist tegen. Citaat:
|
Ik ben ook schuldig aan dergelijke feiten! Breng mij ook maar voor de rechter.
:cheer: geef ons de kogel :cheer: :cheer: gevallen voor het vaderland :cheer: |
Is het dan echt zo simpel ? ;-)
|
Citaat:
|
zot zijn doe geen zeer he...
|
Citaat:
Ein Reich! Ein Volk! Ein Fü... euh, Koning! :mrgreen: |
Citaat:
Als het dus van het VB of van de Max afhangt, dan wordt het voor niet-kaloten, het volgende: http://www.nieuwsblad.be/article/det...subsection=157 |
Citaat:
triestig hoor schoofzak |
Citaat:
De Walen springen en gat in de lucht en vragen direct waar ze mogen tekenen. Er is veel veranderd sinds juni 2013. Trouwens, even meegeven. Er was een heren afspraak tussen DRP en BDWV dat er niet zou gesproken worden over de fincieringswet. Tot DRP de herfinanciering van Brussel op tafel legde. Dat deed DRP, niet BDWV. Logisch dat via deze achterdeur die DRP opende de financieringswet ook kwam binnen gewaaid. Had DRP gezwegen over de herfinanciering van Brussel, dan stonden we nu al heel verder. |
Citaat:
Ik ga een ladder nemen die ik nodig heb om af te dalen om uw niveau te begrijpen. Ik blijf het zeggen, dit fora is niet om mensen te beledigen. Moderators? Is u aan het mee lezen? |
Citaat:
|
Citaat:
Voor het overige is die discussie over mijn handtekening off topic. Maak anders een discussie aan in het gepaste subforum of in een bestaande topic over het katholieke. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be