Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   BUB: Nationalistenführer Bart Dewever moet berecht worden ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147998)

Max van Dietschland 15 december 2010 19:29

BUB: Nationalistenführer Bart Dewever moet berecht worden !

Citaat:

← L’ECHEC FLAGRANT DU FEDERALISME – DE TOTALE MISLUKKING VAN HET FEDERALISMEDE “NATIONALISTENFÜHRER” MOET BERECHT WORDEN ! – LE “NATIONALISTENFÜHRER” DOIT ETRE JUGE !
14/12/10

Bart De Wever compare quelques millions de "Wallons" aux drogués: on sait où le nationalisme raciste commence, pas comment ça termine (image: Sarajevo, Bosnie en pleine guerre civile, 1994) - Bart De Wever vergelijkt enkele miljoenen "Walen" met drugsverslaafden. We weten waar het racistische nationalisme begint, niet waar het eindigt (beeld: Sarajevo in volle burgeroorlog, Bosnië, 1994)

DE “NATIONALISTENFÜHRER” MOET BERECHT WORDEN !

De B.U.B. neemt akte van de anti-Belgische opinies die N-VA voorzitter Bart De Wever d.d. 13 december in het Duitse blad Der Spiegel (“Interview mit dem flämischen Nationalistenführer über die Krise seines Landes“) vertolkte. In een interview verklaarde de Heer De Wever een strategie te hebben en « daar niet het minste geheim van te maken : We streven stap voor stap naar Europa en naar Vlaanderen.”

Die stappen, dat zijn natuurlijk de “staatshervormingen”, of zoals de Vlaams-nationalistische leider het formuleert: “Wat wij Vlamingen (sic!) nu verlangen, is de eigen bevoegdheid voor justitie, belastingen en sociale politiek”. Op die manier onthult De Wever terecht het doel van de staatshervormingen: het einde van België. De B.U.B. wist dit al sedert lange tijd, maar de andere partijen blijkbaar nog niet, daar ze blijven onderhandelen met deze moderne Nero.

We vatten kort samen wat hij voorts in het interview gezegd heeft:

- “de Belgische staat heeft geen toekomst”

- “België is de zieke man van Europa geworden”

- “België is een mislukte natie”

- “Voor ons is de Koning niet belangrijk. Wij zijn voor de republiek.”

- «Dit geld [de “transfers”] moet geen injectie zijn, zoals drugs voor een junkie ( ! ) » ;

Het spreekt vanzelf dat deze beweringen choqueren, in die mate dat ze gratuite aanvallen vormen tegen België en de monarchie. De Belgische bevolking heeft niets misdaan om deze kwetsende opmerkingen van een nationalist die tot hiertoe niets positiefs bewezen heeft, te verdienen. De verklaringen doen denken aan die van Europarlementslid Farage, de Brit die enkele maanden geleden ook de reputatie van België aanviel. Maar dit is erger : deze man wordt betaald door de Belgische belastingsplichtige en zijn verklaringen die duidelijk tot doel hebben schade te berokkenen, dreigen de precaire financiële situatie van België op de internationale geldmarkten nog meer te destabiliseren. De Wever heeft zeker recht op vrijheid van meningsuiting, maar als hij financiële schade aan ons land aanricht, moet hij die net als elke andere Belg terugbetalen.

Dit gezegd zijnde, getuigen de reacties van de zes andere partijen die mede een « staatshervorming » (lees dus : een nieuwe ‘staatsafbraak’) onderhandelen, hypocriet. De Wever heeft niets gezegd wat niet in het N-VA programma staat. Wat meer is, de SP.A, de PS, CD&V, CDH en Groen! en Ecolo kruipen allemaal door het stof om De Wever te vragen een « evenwichtig akkoord » (lees : een nieuwe etappe in de anti-democratische ontmanteling van België) af te sluiten.

Tot besluit kan men stellen dat de Wever een gevaar vormt voor de staatsveiligheid en dat hij zal moeten berecht worden voor zijn agitatie tegen de staat, zowel op burgerlijk als op strafrechterlijk vlak. Zijn racistische aanvallen worden onthouden en er zal ten gepaste tijde rekening mee gehouden worden. Niettemin herinneren we er in één adem aan dat Bart De Wever geen geïsoleerd geval is, wel integendeel. Hij is slechts het huidgezwel op de kanker van de particratie, het nationalisme en het taalfederalisme.
Onbegrijpelijk dat deze BUB zotten nog aanhang hebben op het forum. Het moet toch zijn dat de frustratie bij de bubbelkes erg diep zit nu hun geliefde landje na 6 maanden nog geen regering heeft en de "nazi" partij NVA nog steeds bij de onderhandelingen zit.

Mr. Orange 15 december 2010 19:34

Blijkbaar wel. Persberichten van BUB zijn altijd hilarisch.

Even offtopic over jouw onderschrift... wat als je niet gelovig bent Max? Leg dat eens uit...

Glenneke 15 december 2010 19:44

Ik vind dat die BUBerkes snel hun moetje moeten houden, 30 % van de vlamingen is het eens met BDW en ongeveer 15 % wil nog veel verder gaan. Zo een grote mond en ze hebben niet eens een half porcentje, den bak in draaien om de waarheid te zeggen ik dacht dat het enkel kon in Noord-Korea en dergelijk. Hou ze aub onder de kiesdrempel anders gaan ze nog alle Nationalistische partijen verbieden

MORPHEUS 15 december 2010 20:05

[quote=Op die manier onthult De Wever terecht het doel van de staatshervormingen: het einde van België. De B.U.B. wist dit al sedert lange tijd, maar de andere partijen blijkbaar nog niet, daar ze blijven onderhandelen met deze moderne Nero.

.[/QUOTE]

U is er bijna.
Bart DWV is niet de moderne Nero.
Hij is Neo.

The Matrix is een computer programma die u in slaap houdt en u doet dromen.
De droom is dat België mooi is, maar het is niet echt.

Neo is degene ( en ook de enige ) die capabel is om The Matrix te ontregelen.
De Matrix is al aan het wankelen sinds 2007.
Maar sinds juni dit jaar heeft Neo een virus “ staatshervorming” losgelaten op de Matrix.

Nog even en the Matrix crasht.
Zonder mensen die nog zomaar “het mooie België” aanvaarden, raakt The Matrix zijn waarde kwijt.

Bart DWV is the one. Bart DWV is Neo

Groetjes van Syon, de stad der bevrijden.

Morpheus

van Maerlant 15 december 2010 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange (Bericht 5167348)

Even offtopic over jouw onderschrift... wat als je niet gelovig bent Max? Leg dat eens uit...

Ik denk dat het een parodie is op het onderschrift van hans1.

Pelgrim 15 december 2010 20:08

Als Bart De Wever the one is, mogen ze van mij gerust Syon met de grond gelijk maken. Een volk dat zo achterlijk is dat het messiassen nodig heeft om te overleven verdient het gewoon niet te overleven.

MORPHEUS 15 december 2010 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5167441)
Als Bart De Wever the one is, mogen ze van mij gerust Syon met de grond gelijk maken. Een volk dat zo achterlijk is dat het messiassen nodig heeft om te overleven verdient het gewoon niet te overleven.

dat proberen ze reeds al van 1830. De Vlaamse cultuur achterlijk noemen. Trouwens , Bart DWV is geen messias.

Hij is de vuist die gemaakt is van al die vingers die voor hem stemden. Niet dat hij moet kloppen met die vuist. Hij moet met die vuist zijn programma omklemmen , zodat die niet uit zijn hand glipt.
Daar is zijn voorhanger Leterme in de fout geweest

quercus 15 december 2010 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5167337)
Onbegrijpelijk dat deze BUB zotten nog aanhang hebben op het forum. Het moet toch zijn dat de frustratie bij de bubbelkes erg diep zit nu hun geliefde landje na 6 maanden nog geen regering heeft en de "nazi" partij NVA nog steeds bij de onderhandelingen zit.

Vooraleer te reageren op je posting Max, ik hoop dat jouw handtekening ironisch bedoeld is. Want dit komt hard aan bij iedereen die gewoon niet gelovig is, of, zoals ik, weliswaar gelovig maar niet katholiek.

Wat mij in de reactie van B.U.B. opvalt is met welk een wellust zij zich storten op de term flämische Nazionalistenführer. dit is voor hen natuurlijk gefundenes Fressen. Het geeft hen gelegenheid, volledig in de zo vertrouwde stijl van de Belgicisten, om "bruine allusies" te maken op alles wat Vlaamsgezind is en op BDW in het bijzonder. Vooral het feit dat BDW zich gewend heeft tot een Duits weekblad zal in dat licht geïnterpreteerd worden. Ze zijn ertoe in staat om, met tricolore vlaggen, een optocht te houden naar de Brusselse congreskolom en er bloemen neer te leggen "als eerherstel".:lol:

Pelgrim 15 december 2010 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 5167498)
dat proberen ze reeds al van 1830. De Vlaamse cultuur achterlijk noemen.

Ze deden dat om andere, foute redenen. Ik doe dat om de juiste reden: een volk dat zich moet vastklampen aan Messiassen om te overleven is gewoon dom.

Citaat:

Trouwens , Bart DWV is geen messias.
*kuch*

Citaat:

Bart DWV is niet de moderne Nero.
Hij is Neo.
Citaat:

Hij is de vuist die gemaakt is van al die vingers die voor hem stemden. Niet dat hij moet kloppen met die vuist. Hij moet met die vuist zijn programma omklemmen , zodat die niet uit zijn hand glipt.
Tegenover wie maakt hij precies een vuist? Tegenover die vuile Walen?
Ondertussen beslist het IMF wat er moet gebeuren. Ondertussen beslist de €U wat er moet gebeuren. Daar maakt hij géén vuist tegen.

Citaat:

Daar is zijn voorhanger Leterme in de fout geweest
Nee hoor, De Wever verschilt enkel gradueel met Leterme. In de kern van de zaak verandert hij even goed niks.

Txiki 15 december 2010 20:55

Ik ben ook schuldig aan dergelijke feiten! Breng mij ook maar voor de rechter.

:cheer: geef ons de kogel :cheer:
:cheer: gevallen voor het vaderland :cheer:

Henri1 15 december 2010 20:55

Is het dan echt zo simpel ? ;-)

Txiki 15 december 2010 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5167542)

tuurlijk. knal en gedaan.

lollysticky 15 december 2010 21:11

zot zijn doe geen zeer he...

Pelgrim 15 december 2010 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5167542)

ja, eigenlijk wel.

Ein Reich! Ein Volk! Ein Fü... euh, Koning!

:mrgreen:

De schoofzak 15 december 2010 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange (Bericht 5167348)
Blijkbaar wel. Persberichten van BUB zijn altijd hilarisch.

Let op, de Max is geen lid van de nva, want die zijn niet kaloot genoeg. De nva is godsdient-neutraal. Niet zo het Vlaams Belang (lees de draden in het subforum van de partijen).

Als het dus van het VB of van de Max afhangt, dan wordt het voor niet-kaloten, het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...subsection=157

born2bewild 15 december 2010 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5167650)
Let op, de Max is geen lid van de nva, want die zijn niet kaloot genoeg. De nva is godsdient-neutraal. Niet zo het Vlaams Belang (lees de draden in het subforum van de partijen).

Als het dus van het VB of van de Max afhangt, dan wordt het voor niet-kaloten, het volgende:

flauw en zever
triestig hoor schoofzak

MORPHEUS 15 december 2010 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5167534)

Nee hoor, De Wever verschilt enkel gradueel met Leterme. In de kern van de zaak verandert hij even goed niks.

mis, laat Leterme nu opnieuw zijn voorstel lanceren van 2007.
De Walen springen en gat in de lucht en vragen direct waar ze mogen tekenen.

Er is veel veranderd sinds juni 2013.
Trouwens, even meegeven.

Er was een heren afspraak tussen DRP en BDWV dat er niet zou gesproken worden over de fincieringswet. Tot DRP de herfinanciering van Brussel op tafel legde. Dat deed DRP, niet BDWV.
Logisch dat via deze achterdeur die DRP opende de financieringswet ook kwam binnen gewaaid.

Had DRP gezwegen over de herfinanciering van Brussel, dan stonden we nu al heel verder.

MORPHEUS 15 december 2010 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5167632)
ja, eigenlijk wel.

Ein Reich! Ein Volk! Ein Fü... euh, Koning!

:mrgreen:

ik voel me beledigd. Vlaams gezinde mensen verwijten voor Nazi. Ik voel me echt beledigd door u !!!!!!!!!
Ik ga een ladder nemen die ik nodig heb om af te dalen om uw niveau te begrijpen.

Ik blijf het zeggen, dit fora is niet om mensen te beledigen.
Moderators? Is u aan het mee lezen?

Txiki 15 december 2010 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5167534)
Ze deden dat om andere, foute redenen. Ik doe dat om de juiste reden: een volk dat zich moet vastklampen aan Messiassen om te overleven is gewoon dom.

*kuch*

Tegenover wie maakt hij precies een vuist? Tegenover die vuile Walen?
Ondertussen beslist het IMF wat er moet gebeuren. Ondertussen beslist de €U wat er moet gebeuren. Daar maakt hij géén vuist tegen.

Een beetje realistisch blijven, he Pel. Alsof één man in staat zou zijn om op te boksen tegen een hele machinerie.

Max van Dietschland 15 december 2010 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5167650)

Hetgeen u beweert dat ik zou willen, is al even absurd dan wat Hans I over Bart Dewever zegt. ;-)

Voor het overige is die discussie over mijn handtekening off topic. Maak anders een discussie aan in het gepaste subforum of in een bestaande topic over het katholieke.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be