![]() |
Wat is politics.be nu nog waard
Mijn nieuwe vriendin lachte mij vierkant uit als ze het zag,wat is dat voor en geklungel zij ze
Nu ja,daar valt wel wat voor te zeggen in 2010 bijna 2011 hé Wat zouden jullie hier aan dit oubollige forum veranderen? |
Meer wat ik op een jaar verdien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen die na 2006 geregistreerd is permanent verbannen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo lijkt het wel :? |
Citaat:
|
Zagers permanent verbannen. Vooral degenen die om de week eens moeten komen zagen over politics.be maar zelf te laf of te hypocriet zijn de daad bij het woord te voegen en weg te blijven.
|
Pfff, je vriendin kan wat mij betreft de pot op. Dit forum is meer dan ok en voldoet helemaal voor wat het moet dienen. Daarmee is de kous af.
|
Citaat:
|
Citaat:
zeker waar wat je hier zegt Maar er is Facebook bv Dat is een voorbeeld van een lay-out |
Citaat:
Ik zal het haar mee delen :-P |
Je vriendin kan de hoogste boom in. Als zij betere Nederlandstalige politieke fora weet, mag ze het altijd eens meedelen.
Tot dan zou ik haar aanraden om haar klep te houden. |
Citaat:
Ook de echte ontspanning samen met het wezenlijke verenigen ,das draaien alla 2011 Oude zuurpruimen:-P |
Citaat:
Das wansmaak. |
Citaat:
Ik denk dat jij eens heel goed moet leren zien !!!! |
Citaat:
Kzou een klein hondertal dingen toevoegen, rss feeds importeren/blog optie (dan hoeven sommige mensen geen 5 draden te openen)/beheer v bronnen en links/virtuele partij of religiekaart/andere layout/... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be