![]() |
pedopriesters
Veroordeelde pedopriester mogelijk vrijgesproken in nieuw proces
16/12/10, 05u33 Citaat:
bron http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...w-proces.dhtml Dat zoiets kan in dit apenland is beneden alles ..... |
Naamse bisschop ontving gisteren nog twee klachten rond seksueel misbruik
bron http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...misbruik.dhtml Citaat:
En maar minimaliseren , het katholieke pedoclubje lijkt me nu toch al erg groot ... |
Citaat:
|
Triestige zaak.
|
Citaat:
Ik wens ze de meeste erge ziekte's en heel veel ongeluk toe .... ziekelijke rotzakken zijn het . Ze moeten hun verdiende loon krijgen . |
Citaat:
|
De kerk is idd nog heel machtig in België,ook die tijd zal weldra voorbij zijn
Maar priesters die jonge kinderen verkrachten,een justitie die faalt op alle vlakken Toont wederom aan dat dit land niet werkt,dat splitsing noodzakelijk is |
Citaat:
Wtf heeft dat met splitsen te maken , leg dat eens uit ? |
Citaat:
|
Citaat:
Het gerecht faalt weer. Hij heeft het zelf toe, dat zou voldoende moeten zijn. |
Citaat:
En als jij nu eens fout zit met uw geloof ??.. Dan worden ze dus niet gestraft ! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zit mss wel fout of je moet nu kunnen bewijzen dat je gelijk hebt ... maw de priesters moeten nu bestraft worden . Een optocht , een witte mars enz ... om deze dingen aan de grote klok te hangen zou een goede zaak zijn . Buiten het leed dat ze al de slachtoffers en hun famillie's aandoen betalen wij dus wel voor deze pedo's , en nu nog eens dubbel en dik via justitie !!! Schaf die rotte kerk hun gegraai af en gooi die smeerlappen in den bak ZONDER BESCHERMING want daar hebben ze geen recht op !!! |
Citaat:
Het is uw overheid die faalt. Niemand houdt u tegen om een mars te organiseren. Het hangt aan de grote klok, namelijk in de krant en iedereen zal even verbijsterd zijn als u. Betaald u voor die pedo? Volgens mij heeft die geen werk meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be