![]() |
Moet morgen een grote Mercedes vrachtwagen besturen:
Een familielid verhuizen, zeker 40 km heen en 40 km terug, voor een deel over de N201, één van Neerlands dodenwegen.
En het sneeuwt nu als een gek! :evil: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx |
Good luck ! ... gij zit hoog en droog, ik heb eerder medelijden met uw mede weggebruikers.
|
Citaat:
|
Wa's daar nu aan ??? :?
|
Lijkt allemaal mee te vallen met die sneeuw.
Maar die N201 is ook zomers gevaarlijk. http://www.google.nl/#hl=nl&expIds=1...c6ca3775a30e72 |
Citaat:
|
Ben net thuis,
79,5 km gereden in een dikke 8 uur met zware sneeuwval. De helling van de Krugerheuvel (30 meter) kon ik alleen nemen met hulp van 5 duwende scholieren. Volgende keer toch maar een dikke Daf nemen. Geen enkele sneeuwschuiver gezien. Probleem met die Mercedes is de slipindicatie, waardoor het vermogen automatich afneemt. Na aftanken de laatste 1 km in 1 uur en een kwartier afgelegd. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Och... eigenlijk moet ik je eerder eren dat je wil meewerken aan een verhuis. Maar weinig familieleden willen zoiets doen.
|
Citaat:
Wa geven ze die Hollandse kinderen buiten pindakaas ??? Anabole platte kaas ??? :? |
Citaat:
Al met al was het door die stevige sneeuwval een regelrechte spookrit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De dingen hebben geen last van de moderne snufjes en kunnen door een bekwame bestuurder door elke weersomstandgheid en over elk wegdek gestuurd worden. Welke idioot haald het nu in zijn hoofd met een moderne vrachtwagen te rijden. De boordcomputers maken de wagen enkel nog geschikt om onder ideale weersomstandigheden op perfecte en vlakke wegen te rijden tegen de snelheid van 85km/u. |
Citaat:
Met tractiecontrole rijd je voertuig niet als je geen gas geeft en slaagt de tractie af als hij begint door te slippen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondertussen is Derk tenminste thuisgeraakt met z'n bakske , der zijn er nen helen hoop die er niet doorgeraken , ne maat staat vast in La jonquera ...
:cheer: vaststaan op de parking van de club :cheer: |
Citaat:
:cheer: Den baas niet laten merken dat ge ne knallende kater hebt :cheer:. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be