![]() |
wetsvoorstel verstrenging asielzoekers weggestemd door links
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...eggestemd.aspx
Enkele maatregelen die de opvang van asielaanvragers beter en rechtvaardiger moet regelen is door de linkies en de waalse partijen geblokkeerd... Waar blijft die scheiding..potverdekke...die parasitaire Belgicistjes moeten ophoepelen.. |
Er is één record-vreemdeling (staat in de gva): die heeft 39 keren asiel gevraagd .... wat is dat hier voor een apenland ??
Nu, het wegstemmen zegt veel over de te verwachten akkoorden na een eventueel akkoord over de financiënwet. |
Citaat:
En wat is daarop de reactie van de N-VA, als ik vragen mag ? |
Citaat:
|
Kan er mij iemand even uitleggen welke van die voorstellen fundamenteel fout of zelfs discriminerend waren ?
|
Citaat:
Dus ga jij nu eens uitleggen waarop je je baseert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wordt tijd dat de V-partijen (desnoods nog met V-gezinden uit ..) tesamen een meerderheid bereiken in het federaal parlement ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zo ziet men weer eens wat men van onze waalse politici en hun vlaamse (?)medestanders mag geloven. Wathelet in de pers; "er moet 1 minister voor immigratie komen", eerste artikel in het NVA voorstel, 1 minister voor migratie, CDH stemde tegen.
Wie nog twijfelde aan de schatplicht van groen en spa aan hun waalse kameraden hoeft dat niet meer te doen. Dit land is onregeerbaar en er is voor Vlaanderen een smadelijke nederlaag geleden, ik hoop de de kiezers dit zal herinneren bij de volgende (nabije) stembus slag. Groen en spa hebben geen enkele bestaans reden meer zij zijn de partijen in Vlaanderen die de transfers absoluut willen instant houden en dus elke dag in de geldbeugel zitten van de hardwerkende Vlaming |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Waarheen zou je je politieke tegenstanders willen sturen? En heb je d�*�*r wél een meerderheid voor? Ik betwijfel dat . |
Citaat:
|
Citaat:
Ze durven in tegenstelling tot SPa en groen! niet open en bloot meer "eigen volk laatst" roepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be