![]() |
Voor of tegen VDL maar zijn voorstel is het beste wat op tafel heeft gelegen tot hede
EDR en BDW zijn wel echt een stuk minder bekwaam dan VDL als je ziet wat hij allemaal al heeft uitgewerkt. Proficiat VDL of de onderhandelingen gaan slagen of niet.
|
Kan u dan eens de link naar zijn voorstel doorsturen? Liefst in PDF formaat. Dan kan ik het even vergelijken met dat van BDW om te beslissen wat ik het beste vind. Over Elio valt uiteraard niets te vertalen aangezien hij nooit een uitgewerkt voorstel heeft gemaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je een copy van dat voorstel liggen, dan kunnen we eens oordelen of het beantwoordt aan de objectieve criteria van responsabilisering
als de responsabilisering zo efficient zal gaan als het asielbeleid zullen we nogal rap bij de junkbonds belanden met ons landje.. wait & see |
Citaat:
|
Citaat:
En over uw nieuwe post dan. Wat volgt er op die dus... want u gaat toch de voorstellen niet beoordelen op basis daarvan mag ik hopen? |
Citaat:
Beweert u nu echt dat een voorstel slecht is omdat het meteen wordt afgeschoten door zijn politieke tegenstanders? Als u dat echt beweert dan bent u een wandelende klucht. |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat Elio financiele verantwoordelijkheid niet kan verkopen aan zijn kiezers. En natuurlijk voornamelijk omdat de franstaligen De Wever gewoon op zijn knieen willen krijgen. U snapt niet veel van politiek hé? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker de feitelijke (kiesrechterlijke) aanhechting van de zes bij Brussel is onaanvaardbaar en ook ongrondwettelijk omdat Vlamingen in Waals-Brabant ook niet voor tweetalige lijsten kunnen stemmen. Als we bij BHV toegeven tonen we nog eens aan de Franstaligen dat ze 40 jaar lang een cruciale wet kunnen negeren en nog een beloning daarvoor krijgen om ermee op te houden. Ga dan eens met hen onderhandelen over hun financiën. |
Citaat:
en dat geldt eveneens voor de walen |
Citaat:
Solidariteit betekent alleen dat zij méér willen dan hetzelfde. Wie is hier nu de egoist? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be