![]() |
Geen kruis meer voor het Rode Kruis in Engeland
Nou ja, ze moeten nog niet direct met een halve maan rondrijden, maar ze mogen alvast geen kerstversiering aanbrengen om de halve maan broeders niet voor de islamitische borst te stoten.
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/4067 Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz18IHdAmq0 |
En Europa islamiseert niet?
Hoe dom en gek wil je zijn als je dit nog durft te ontkennen. Als beloning voor hun streven mag de jaarlijkse collectebus aan onze deur voorbij gaan. Noot: Mijn familie vroeg zich af hoe het kwam dat we zo bedolven werden onder de stroom bedelbrieven die wekelijks in de postbus verzeilden. Welnu, dat raadsel werd opgelost na de dood van mijn vader. Alleen al Foster Parents Plan, na alle schandalen Plan geheten, kreeg maandelijks 600,-- op de rekening gestort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is het logisch gevolg van de roep voor "laicizering" indien men "religieuze symbolen" systematisch uit de openbaarheid wil verwijderen in naam van de "neutraiteit" krijgt men vanzelf deze belachelijke toestanden. Samen overleggen wat wenselijk is ivm met religiieuze en culturele gebruien en aan actieve tolerantie doen lijkt wel veel logischer.
|
Citaat:
Of dacht ge dat Jezus zes weken geboren werd ? |
Citaat:
als mijn bakker nu een kerstmannetje in zijn vitrine zet, dan mag hij niet meer leveren bij de Vereniging voor de Vrijzinnigen dit jaar? Is het dat wat u bedoelt? |
Citaat:
|
Citaat:
Halve maantjes in kerstboom Brandenburger Tor Citaat:
Halalworsten op kerstmarkt Maar de islamisering cq halalisering van de Europese landen valt heus wel mee hoor... Zelfs kerstmis kan niet met rust gelaten worden. |
Bending over backwards is niet voor niets een typisch Engelse uitdrukking.
|
Kerstmis is au fond ook geen christelijk en zeker geen Bijbels feest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Indien consequent kunnen ze meteen ook "Kruis" schrappen in de naam. Kan namelijk (verkeerde) associaties scheppen.
Blijft over : Het Rode. Kan ook niet want dit zou veronderstellen dat ze een bepaalde politieke ideologie aanhangen. Ook schrappen dus. Blijft over : Het. OMG. De waanzin voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dié mensen, zijn de NSB'ers van de 21ste eeuw! ik hoop godverdomme dat ze hun eigen dochters nog verplicht in burka zullen zien rondhuppelen. Want d�*n ineens valt hun euro natuurlijk wel: zie naar Femke Halsema die het ineens toch niet zo leuk vindt dat h�*�*r kinderen in een verrijkende school de o zo bejubelde multicultuur aan den lijven mogen ondervinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be