![]() |
Help! Zoals talloze medeslachtoffers ben ik nu bezig met 'den blok'. Ik heb der (en ik ben niet alleen) totaal geen zin in. Ik lig dus meer te verlangen naar rock werchter dan dat ik aan de examens denk. Help mij dat verlangen weg te nemen en post hier Uw slechtste festivalmomenten, gaande van die nog half bevroren veel te dure pizza, over 30 minuten wachttijd om naar een veel te vuile WC te gaan tot 'hoeren'-roepende Hollanders.
|
Citaat:
men speelt er doorgaans inferieure muziek en bovendien is zo'n festival een decadente orgie van drank, drugs en marginaal werkschuw onfatsoenlijk langharig tuig. dit soort festivals zijn symptomatisch voor de teloorgang van de westerse cultuur en beschaving. |
Citaat:
|
-zatte Hollanders die om 5u 's nachts hun megafoon bovenhalen
-West-Vlamingen die tegen uw tent pissen -Het veel te dure toegangsticket, drank en eten -Wolkbreuken boven de festivalweide - ... |
Dit is wel een leuke. Jaren geleden toen Pukkelpop nog op zondag was hadden we besloten om er met een bus naartoe te gaan we waren immers met z'n 30. Nog voor we aan het aan het festival aankwamen vermoede ik al dat er iets niet pluis was want de chauffeur wou ons al naar Bokrijk brengen. Na een goed doch vermoeiend festival was onze bus nergens te bespeuren. Ikzelf had de dag erop verlof genomen maar velen moesten 'smorgens op het werk zijn. Enkelen zelfs voor hun eerste dag. Uiteindelijk zijn we met taxi's naar het station gereden, hebben daar in de kroeg gezeten tot de eerste trein naar Antwerpen vertrok.
|
Citaat:
|
Citaat:
:shock: :roll2: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hoeren!
|
Citaat:
|
grootste probleem op een festival vind ik de luide muziek en de massa's volk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Snurkende mensen in tenten rondom je, wolkbreuken die alles onder water zetten, de volgende dag armen verbrand van de zon, stinken, veel te duur en walgelijk eten... dat is allemaal klein zeer tegenover naar het toilet moeten op Werchter als de dag al wat gevorderd is!
:x :x :x |
Citaat:
|
Citaat:
Correctie: De plastuutte uut den Umo! :P |
gat in de markt : de festivalpamper :idea:
|
Ik was eens op het wandelen op de kamping toen twee meisjes mij aanklampten: ze wilden gaan slapen, maar er was in hun afwezigheid een dikke vette zatlap in hun tent gaan liggen, die nu lustig lag te snurken (nee het was niet Wim Opbrouck). Ze kregen hem niet wakker en vroegen mij om te proberen hem uit die tent te krijgen.
Awel, dieje mens was dus niet wakker te krijgen hé. Ik heb daar op liggen roepen, kloppen, stampen, ik heb zijn portefeuille afgepakt,... alles, maar die bougeerde niet, meneer bleef rustig doorknorren. Die meisjes zijn dan maar bij mij in de tent gekropen, dus uiteindelijk was het voor ons gedrieën toch niet zo'n onaagename ervaring. :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be