![]() |
Betaal de Olieboeren om de olie onder de grond te laten!
Zoals iedereen weet, wordt er slag om slinger gekapt in de tropische regenwouden.
Zodat men de plaatselijke autoriteiten gaat betalen om de tropische regenwouden te laten staan. Analoog zal er binnenkort wel moeten beslist worden om de bezitters van oliebronnen te gaan betalen om hun olievoorraden onder de grond te laten zitten. |
Ik vraag mij eigenlijk af of de aarde wel zonder olie kan? Ik bedoel dan letterlijk de aarde zelf he. Welk doel heeft die olie in de grond eigenlijk?
|
Aardolie is ontstaan door het samendrukken van dood plankton van miljoenen jaren geleden.
En de aarde kan zonder olie, zelfs zonder de natuur, de aarde leeft niet dus kan niet dood. |
Citaat:
|
En als alle olie deruit gezogen is, welk effect zou dat hebben op de aarde?
|
Citaat:
Natuur heeft geen doel, jij hebt geen doel, niets heeft een doel. |
[quote=Caligula;5191147]zoals de puist op je kont uitknijpen?
Natuur heeft geen doel, jij hebt geen doel, niets heeft een doel.[/QUOTE] De natuur alhier is ons huis, dus haar doel is onze verblijfplaats. Mijn doel is zich bewust zijn van de natuur, ik ben haar nakomeling (?) Niet kan niet zijn, dus niets bestaat niet. |
[quote=420yeahbaby;5191163]
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Caligula;5191244]
Citaat:
Ik vind mijn vraag oprecht: Wat gebeurt er met de aarde als alle olie eruit gezogen is? Kan dit neveneffecten teweeg brengen? |
[quote=420yeahbaby;5191687]
Citaat:
Afkickverschijnselen? Rare vragen jij stelllen. |
[quote=Caligula;5191774]
Citaat:
Alles in de natuur heeft haar doel en rede, ook al ziet U dat niet in. Dat is zo'n beetje gelijk we niet zonder de bijtjes kunnen, die hebben ook hun doel. Maar de natuur is vrij zinloos volgens U. Dat het toeval voor u is, tot daar aan toe. Maar zinloos? Neen dat niet. |
[quote=420yeahbaby;5191787]
Citaat:
Zoek de 10 verschillen :roll: |
[quote=Caligula;5191810]
Citaat:
Hou toch gewoon je bek tegen mij en vergoddelijk uzelf in uw eigen wereldje op andermans kap. |
Cdude is back zenne :roll:
|
[quote=420yeahbaby;5191814]
Citaat:
Zit ook n iet meer in de vruchtbare toplaag maar paar km DIEP onder de grond.:roll: |
[quote=Caligula;5191819]
Citaat:
Ik staak de discussie met U. Beetje de eentonige kant beu. |
[quote=420yeahbaby;5191828]
Citaat:
|
U zei dat een rotte plant geen doel had.
En claimen dat olie daar zonder doel zit lijkt me ook vrij nutteloos. Ik vind mijn vraag nog altijd terecht beste Cdude, maar de antwoorden onbevredigend. Beter dat U zwijgt. |
Citaat:
Bedankt voor de bevestiging. Watwie is Cdude? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be