![]() |
De negeerlijsten
Iemand vroeg me of men negeerlijsten kon zien;
Wel de mijne mag iedereen zien. Ik kreeg vandaag net weer vier strafpunten van een modderachtige persoon omdat ik een volgeling van allah de enige godheid had aangeraden om zoveel mogelijk te zorgen dat hij zijn eigen hoeren kon krijgen en blijkbaar was dat "verkeerde praat". ok. hier dus de lijst, waaronder PORPO de laatst toegevoegde onderdanige aan de" hoogedelijke echtelijke GODHEID AAAALLLLLAAAHHHH . BUIG ONGELOVIGE HONDEN ! Negeerlijst Andy AyneRand Baruch de Spinoza Bazilfunk Bolsjewiek Brugge Veilig en Leefbaar ElFlamencoLoco ericferemans erikpoupaert filosoof Heftruck Hoogmoed IlluSionS667 Jennes k9 Kaffer Kay_ Laya Maes_P Marlientje neruda pieter&co porpo redwasp ronnydecoster solidarnosc Sylvia Weiße Rose werkgroep morkhoven Yossarian Zonlicht _Yahya_ buiten het feit dat de meesten verdwijnen eens ze op mijn o zo gegeerde lijst terechtkomen, vind ik de tussenkomst van de modderachtige quidam meest ongewoon. Maar kom! ALLAH AKH BAR! ik heb me bekeerd! hak de hoofden van alle niet-moslims af en gooi de homo's van de kerktoren naar beneden! daarvoor krijg ik natuurlijk geen strafpuntjes! dit is de nieuwe wereldorde! ALLAH HAKBAR! |
'k Sta der ni op ... :-(
edit , den helft van uwe lijst komt hier toch al ni meer ...;-) |
Bij mij staat er niemand op.
Alleszins circe, ik zie Maes_P op uw lijst staan, waar zit die eigenlijk? |
Ik sta er ook niet op :cheer:
Ik ben niet irritant genoeg :? |
Citaat:
|
Wat een vreemd allegaartje, die lijst.
|
Citaat:
Andy en redwasp behoren tot de intelligentste posters die hier rondlopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wil je mijn negeerlijst zien? Komt ie:
Citaat:
|
Citaat:
Akira of zo ... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel blabla en veel mistgespui = niet hetzelfde als intelligente posten |
De mijne:
MIS corse |
Zo'n negeerlijst is toch alleen maar jezelf voor de gek houden? Als je - zoals ik - vaak meeleest zonder in te loggen zie je toch alle forummers die je eigenlijk wilde negeren.
Het beste lijkt me op niet meer te reageren op sommige forummers. Ik ben echter te nieuwsgierig om niet alle posten in een draad te lezen. |
Citaat:
Mis je niks aan hoor. |
Citaat:
|
Waarom zou je mensen op zo'n lijst zetten? Je komt toch naar dit forum om te discussiëren? Meningen te lezen en te delen?
|
de mijne is helemaal leeg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be