![]() |
De verarming van tv één
Paul D’Hoore is niet langer de financieel expert van de VRT-nieuwsuitzendingen.
D'Hoore werkt vanaf 1 januari 2011 voor Het Nieuws van VTM. Tijdens de uitleg van zijn expertise wordt hij vier keren onderbroken voor reclameboodschappen ;) (heb ik zelf uitgevonden he) Hij heeft hij eieren voor zijn geld gekozen of geld voor zijn euh.... eieren :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh... Amon Re he, doet me aan Egypte denken. Neen, dit is inderdaad niks voor Egyptenaren ;) |
gelukkig is er nog live de reporter te plaatse, blijft hilarisch: staat in Vilvoorde op de Brusselse ring om te zeggen dat het verkeer in de provincie Luxemburg zware hinder ondervindt van de sneeuw.
|
Citaat:
|
lap, weer meer beeldvulling door Genneer en de andere sossen "experts" :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
financieel "expert" woehaha :lol: diezelfde die fortis steeds bleef aanprijzen.... |
Tegenwoordig kiest iedereen eieren voor zijn geld. Ik had dat ook beter gedaan.
|
Citaat:
ja, en toen Lernout & Houspie de dieperik inging bleef hij dat ook maar minimaliseren. Zijn uitleg nadien: "had ik gezegd hoe slecht het daar werkelijk was, dan zou het zeker direct zijn failliet gegaan":lol: |
De Vlaamse televisie heeft nood aan meer degelijke financieel-economische berichtgeving. Als je aan het einde van het nieuws elke dag sport en weerbericht ziet, mag er best ook wat economie en beursnieuws bijkomen.
|
doe mij toch maar iemand die economie gestudeerd heeft als financiëel expert hoor ipv een germanist als D'hoore :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het kotsbeu dat de reclameuitzendingen onderbroken worden door Familie en ... Nu komt D'Hoore daar ook nog tussen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be