Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   DE Wever als rolmodel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148236)

Tommm 20 december 2010 22:42

DE Wever als rolmodel

De populariteit van De Wever blijft stijgen... en dat baart me zorgen. Niet uit angst voor de Vlaamsnationalistische reflex bij velen, wel om zijn euh, fysieke verschijning. Eindelijk hebben mensen begrepen dat roken slecht is voor de gezondheid en plop, daar komt onze gezellige "dikkerd" op de proppen die duidelijk maakt dat het ok is om dik te zijn. Zijn obesitas is een even ernstige bedreiging voor de gezondheid als roken, maar leidt tot geen reactie... Kan die brave man er niks aan doen?
Een bezorgde ouder.
p.s.: Latijn helpt geen zier tegen overgewicht.
AUB LAAT VLAANDEREN NIET VER(ST)(D)IKKEN

Txiki 20 december 2010 22:45

:lol:

fonne 20 december 2010 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5177530)
De populariteit van De Wever blijft stijgen... en dat baart me zorgen. Niet uit angst voor de Vlaamsnationalistische reflex bij velen, wel om zijn euh, fysieke verschijning. Eindelijk hebben mensen begrepen dat roken slecht is voor de gezondheid en plop, daar komt onze gezellige "dikkerd" op de proppen die duidelijk maakt dat het ok is om dik te zijn. Zijn obesitas is een even ernstige bedreiging voor de gezondheid als roken, maar leidt tot geen reactie... Kan die brave man er niks aan doen?
Een bezorgde ouder.

Ja en het kan nog erger:evil:
n-va steunt music 4 life met frituurbezoeken.
Bart de Wever is de echte anti-held, en daarom wordt hij door de jeugd op handen gedragen. Spijtig voor al die reactionair-conservatieve ouwelui die het niet kunnen hebben:lol:

Txiki 20 december 2010 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5177544)
Ja en het kan nog erger:evil:
n-va steunt music 4 life met frituurbezoeken.
Bart de Wever is de echte anti-held, en daarom wordt hij door de jeugd op handen gedragen. Spijtig voor al die reactionair-conservatieve ouwelui die het niet kunnen hebben:lol:

:cheer: fritten fretten :cheer:

Txiki 20 december 2010 22:52

Citaat:

Een bezorgde ouder.

Dat heb je nadien toegevoegd. Wat kan iemand die de Vlaamse vlag virtueel in de fik steekt, Vlaanderen eigenlijk schelen? Je moest blij zijn. Misschien sterven al die De Wever-apostelen wel een beetje sneller.

Tommm 20 december 2010 23:00

1 Bijlage(n)
Bijlage 77207

Tommm 20 december 2010 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5177555)
Dat heb je nadien toegevoegd. Wat kan iemand die de Vlaamse vlag virtueel in de fik steekt, Vlaanderen eigenlijk schelen? Je moest blij zijn. Misschien sterven al die De Wever-apostelen wel een beetje sneller.

Anarchist en Vlaamsnationalist????

Zucht 20 december 2010 23:03

Citaat:

Een bezorgde ouder.

Ja, een Jean-Luc Dehaene of een Michel Daerden, dat zijn pas echte rolmodellen voor een gezonde levensstijl. Zij zijn dan ook minister (geweest) en BDW niet.

Tommm 20 december 2010 23:04

En in tegenstelling tot anderen op dit forum zijn politieke overtuigingen voor mij geen reden om iemand niet langer als mens te beschouwen. ;)

Tommm 20 december 2010 23:04

Mensen, dit was toch duidelijk een grap, niet?

fonne 20 december 2010 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5177587)
En in tegenstelling tot anderen op dit forum zijn politieke overtuigingen voor mij geen reden om iemand niet langer als mens te beschouwen. ;)

En wie zijn die anderen dan wel?

fonne 20 december 2010 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5177589)

Echte commies maken geen grappen:twisted:

bgf324 20 december 2010 23:52

Citaat:

Waar er mossel met frit is
Waar er kip aan het spit is
Waar de kerk in 't midden staat
Waar de purperen hei bloeit
En het geld in het zwart vloeit
Waar men nauwelijks Nederlands praat
Waar een diploma geen zin heeft
En de koning geen kind heeft
Waar de schuimwijnkoningin defileert
Waar het volk goedlachs is
En een vuist zonder kracht is
Waar men faalt en aan de toog explikeert

Vlaanderen boven
Waar men de Heer nog kan loven
Waar de mensen belangrijk zijn
En de buiken omvangrijk zijn
Vlaanderen buiten
Waar de vogeltjes fluiten
Vlaanderen mijn land
Bij het Noordzeestrand

De Wever past gewoon in het beeld van hoe de Vlaming de 'standaardvlaming' ziet. Een trotste hardwerkende man die in een simpel huis woont in een volkse wijk, goedlachs is, en het liefst een pak friet gaat eten in de frituur om de hoek, in plaats van een elitaire diner te nuttigen in zijn villa in de (Vlaamse) Ardennen.
Veel mensen herkennen zich gewoon in De Wever. Meer dan dat ze zich herkennen in beminde landkenoten-Albert en trawanten.

Xenophon 20 december 2010 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5177628)
Echte commies maken geen grappen:twisted:

Dat zijn zelf grappen.

Svennies 21 december 2010 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5177641)
Dat zijn zelf grappen.

Maar dan van het mislukte soort...

solidarnosc 21 december 2010 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5177589)

Ik die dacht dat je een echte communist was en niet moest weten van een kleinburgerlijk concept als humor.

respublica 21 december 2010 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5177654)
Ik die dacht dat je een echte communist was en niet moest weten van een kleinburgerlijk concept als humor.

Echte communisten KUNNEN in het algemeen al niet lachen, maar ze knnen dat al helemaal niet met hun eigen ideologie. ;-)

Nexer 21 december 2010 01:49

Citaat:

Een bezorgde ouder.

Dingen zien die er niet zijn is een mentale stoornis. Ik raad u aan zich te laten nakijken.

Stulens 21 december 2010 02:04

Citaat:

Een bezorgde ouder.

Overgewicht heeft niks met politiek te maken. En de keuze(bij verkiezingen) van politicie mag niet beïnvloed worden door hun uiterlijk.
Als de Wever minister zou worden, dan is hij niet een rolmodel voor de belgische jeugd, maar een rolmodel van de belgische staat ten opzichte van de bevolking en de wereld.

Stulens 21 december 2010 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nexer (Bericht 5177702)
Dingen zien die er niet zijn is een mentale stoornis. Ik raad u aan zich te laten nakijken.

Inderdaad:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be