![]() |
Ik word Waal en ik meen het
Voil�*, ik heb mij zonet ingeschreven in het register van Vielsalm en verhuis naar ginder.
Gisterochtend ging ik hier nog wat spullen halen in een (Vlaamse) Hubo-zaak, reed mezelf vast in de sneeuw op hun parking, werd er begluurd door tientallen klanten maar zag geeneen die effe kwam duwen. Dan maar binnen een schup gekocht. Gisternamiddag had ik hetzelfde voor te Vielsalm. Geen kat op de weg. Maar de eerste wagen die langsreed stopte en de man kwam ongevraagd en met veel vriendelijkheid helpen. Vanmorgen telefonisch een TV/Net-abonnement afgesloten bij de Waalse VOO. Uiterst vriendelijk geholpen en geen nodeloze wachttijden. De rust zelve. Bye bye overstresst Vlaanderen ! |
Meteen ook de reden dat we hier meer verdienen.
|
Pas op! binnenkort woon je in het derdewereldland Wallonie en wat dan?
|
Citaat:
:cheer: daaaaaaaag :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soit, we zijn allebei recht gekropen, keihard gelachen en dan maar samen een paar pinten gaan pakken om te bekomen. Gelachen, niet te doen :cheer: En ik zou het opnieuw doen, zonder aarzelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet waar u het over hebt. Heb namelijk hetzelfde meegemaakt gisteren. Het enige verschil is dat ik wel door de Vlamingen werd geholpen. Maar ja, ik blijf het zeggen: (Vele) Vlaamse Gentenaars zijn open, tolerant en behulpzaam. |
Citaat:
|
Citaat:
De steunpilaren van onze welvaart zullen uw luiheid wel dragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms is het zelfs beter niet geholpen te worden.
Ik denk dat het dikwijls ervaren wordt als bemoeienissen. Als een mens werkelijk in nood is, of hulp vraagt en niet krijgt, dan pas scheelt er wat. Maar mekkeren is gemakkelijker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be