![]() |
Oostenrijkse parlementariër heeft het he-le-maal gehad met Turkse bemoeienissen
Zoals de titel al zegt:
Het Oostenrijkse parlementslid Ewald Stadler vertelt in een toespraak de ambassadeur van Turkije fijntjes wat hij van de Turkse bemoeienis in en met Europa vindt. En passant een paar stevige tikken naar de religie van de wrede uitdelend: Geniet mee (klikkerdeklik) Dames en heren meelezende politici, multiculturalisten en andere linkse gekken; vooral ú dient heel goed te luisteren naar de wijze woorden van deze man. Let vooral ook op de afsluiting van zijn toespraak en knoop dat heel goed in uw oren! |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Er is nog hoop! ![]() |
|
|
Citaat:
|
Yes !!!!! Heerlijk om te lezen.
|
Ik kan niet stoppen met kijken, telkens en telkens weer, wat een heerlijke man, meer, méér van dat soort politici!
"...Und die Bevölkerung draussen akzeptiert's erst recht nicht, meine Damen und Herren!" ![]() |
Hmm, terugsturen naar Istanbul is niet genoeg. Men zou ook daar eens orde op zaken moeten stellen, en die Turkse republiek eens grondig hervormen.
|
Citaat:
Dus: op de Orient Express naar Istanbul & islamitisch paradijs en daar hun eigen plan trekken. En als u, Albrecht, zo nodig Turkije wilt gaan hervormen, vraag dan de Turkse nationaliteit aan, vestig u daar en maak een aanvang met die hervormingen die u voor ogen heeft. Dat zal u in die contreien vást in dank afgenomen worden... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Atatürk hield niet zo van de Islam, maar zijn opvolgers blijkbaar wel. |
Citaat:
Hij was trouwens helemaal geen moslim, maar een jood. Afkomstig uit Thessaloniki waar een grote joodse gemeenschap bestond. |
Citaat:
Wooeeii dat doet me terugdenken aan een klein akkefietje dat ik ooit had met een Turk, ik had hem nl. Turk genoemd, ging de Turk toch geen aangifte doen zeker, ik werd zowaar opgeroepen om verhoord te worden of ik de Turk 'Turk' genoemd had, ja dus, toen vroeg ik em of ie zich schaamde om Turk te zijn, als iemand mij Vlaming noemt, spring ik recht en roep; "Jazeker en verdomd trots derop ook!" Daar schaam(de) ik me niet voor, nu is da al wa minder....;-) Zelfs de pliesie moest er om lachen...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is die radicale Turkse afdeling een mak schaap tegenover de Wahabieten en Salafisten, dankzij Attaturk wordt er hoe dan ook een pak minder radicaal gedacht onder Turken dan Marokkanen, Algerijnen... |
Citaat:
Ze sturen hun analfabeten naar hier, met de boodschap vooral niet te integreren. Doet mij aan iets denken : welk soort volk werd er door het Oude Europa naar Amerika en Australië gestuurd in het begin ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet ook wel want degenen die verdrietig werden bij de Belgische geboortenstatstieken zullen vast in huilen uitbarsten bij die van Oostenrijk: Birth rate (births/1,000 population) ranking, world. ... 209 Slovenia 8.97 210 Korea, South 8.93 211 Macau 8.88 212 Bosnia and Herzegovina 8.85 213 Czech Republic 8.83 214 Singapore 8.82 215 Austria 8.65 216 Jersey 8.63 217 Guernsey 8.46 218 Germany 8.18 219 Italy 8.18 220 Japan 7.64 221 Hong Kong 7.42 |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be