![]() |
Di Rupo vindt de Vlaamse media te flamingant
Jawel, jawel, de Vlaamse media is te militant flamingant, dit in tegenstelling tot de Franstalige media, die zeer professioneel is.
bron: http://www.lalibre.be/actu/belgique/...ue-du-sud.html Dat Dewever hetzelfde constateert, maar dan uiteraard omgekeerd, vindt Di Rupo het bewijs dat Dewever een populist is en dat hetgene hij zelf zegt te bewijzen valt. Wel, ik zou wel eens die bewijzen willen zien?? In ieder geval, dit komt dus van iemand wiens ambitie het is om federaal premier te worden, dus ook van de Vlamingen. De kritiek op Leterme toen hij hard uithaalde naar de Franstalige pers, was bijzonder luid, maar blijkbaar mag Di Rupo dit zelf wel doen. neen, een vernieuwde verstandhouding tussen de gemeenschappen, het zit er nog niet direct in. |
Dit weekend trouwens weer een fraai voorbeeldje van "objectieve" verslaggeving door de RTBF.
In een reportage over het artikel van Dewever in Der Spiegel, werd telkens een uitspraak van Dewever aangetoond met een schietschijf. Reactie van Jan Verheyen in Reyers laat: " allé, dan weten we nu waarom ze de RTBF radio mille collines noemen!" |
Di Rupo heeft objectief gezien 100% gelijk. Ongeveer elke krant/commentator/nieuwsshow stapt compleet mee in de basisveronderstellingen van de NVA
|
Citaat:
Waar kan ik dat herbekijken ? |
Citaat:
Gelukkig heeft Di Rupo ook in "la Flandre" genoeg supporters, zie de reactie van vriend Toccata.:lol: |
Citaat:
in bv welke Vlaamse tv-uitzending werd ooit een maatregelen van de Waalse regering dermate geschoffeerd als RTBF-uitzending vorig jaar over de Vlaamse regering die een Vlaamse kinderbijslag beoogt? in bv welke Vlaamse krant riep men op om leden van een Franstalige partij op een boot te zetten en om die boot dan te laten zinken? In welke Franstalige krant krijgt pakweg een Mia Doornaert de kans om tweewekelijks de vergelijking tussen gelijk welke Franstalige partij en een nazi-regime te maken? Ik lees dagelijks De Morgen en De Standaard, veel goeds over de N-VA lees ik daar toch niet hoor.... |
Citaat:
http://video.canvas.be/reyers-laat-vrijdag-17-december |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad. RTBF doet zijn naam 'mille collines' alle eer aan. Jongens, jongens.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er één krant radicaal zou kiezen voor de Vlaamse zaak, dan duurt België geen jaar meer. hoe "onmogelijk" het ook zou zijn om dat te splitsen. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be