Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Gevonden 300000 euro !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148373)

pegasus6869 23 december 2010 19:33

Gevonden 300000 euro !!!

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-Brink-s.dhtml

Wat zou jullie gedaan hebben? houden, of teruggeven?
Ikzelf zou het meteen houden,het lag er al 10 jaar, en niemand wist het nog.
En men doet er niemand pijn mee.Voor mij zou het een genoegdoening zijn tegenover die waanzinnige (bank)banken.Want zij zijn de veroorzakers en de misdadigers die de wereldcrisis veroorzaakt hebben.Er loopt daar nog eene dikke nek vrij rond van fortis in knokke, en de rest.
Het geld houden dus,en van profiteren,en ik steek nog eens mijn middelvinger op naar die (heerschappen):evil:

Vito 23 december 2010 19:43

Gevonden door een Turk én teruggegeven... Je ziet maar...

Tejokus 23 december 2010 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5182835)
Gevonden door een Turk én teruggegeven... Je ziet maar...

En 10.000 euro beloning gekregen :)

Vito 23 december 2010 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 5182953)

Terecht...

CyberpunX 23 december 2010 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 5182953)

En van zijn oren maken dat ie niet genoeg krijgt :-)
Soit, ik zou het ook doen.

Flippend Rund 23 december 2010 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5182963)
En van zijn oren maken dat ie niet genoeg krijgt :-)
Soit, ik zou het ook doen.

Gezien hij met een bank te maken heeft, mag hij al blij zijn dat hij niet moet toeleggen. :evil:

Wisord 23 december 2010 21:38

Je bent toch echt wel nen domme kloot dat je dat aangeeft , wetende dat het van een bende dieven was .

Renesse 23 december 2010 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5182998)
Je bent toch echt wel nen domme kloot dat je dat aangeeft , wetende dat het van een bende dieven was .

Misschien ben jij wel een dief als je dat wenst te houden.

Renesse 23 december 2010 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 5182816)
En men doet er niemand pijn mee.Voor mij zou het een genoegdoening zijn tegenover die waanzinnige (bank)banken.Want zij zijn de veroorzakers en de misdadigers die de wereldcrisis veroorzaakt hebben.Er loopt daar nog eene dikke nek vrij rond van fortis in knokke, en de rest.

Diefstal mag dus, als het maar tegen bepaalde personen gericht is. Een beetje zoals dat westerse vrouwen hoeren mogen zijn, maar moslima's de neus worden afgesneden als ze een beetje te modern doen?

Den Ardennees 23 december 2010 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 5182816)
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-Brink-s.dhtml

Het geld houden dus,en van profiteren,en ik steek nog eens mijn middelvinger op naar die (heerschappen):evil:

nooit de film "A simple plan" gezien

je denkt: "aha, makkelijk verdiend geld", en voor je het weet zit je met drie lijken en mag je rennen voor je leven:?

kameleon 23 december 2010 22:22

Ik had het bijgehouden. Altijd dat melige gedoe over eerlijk zijn...daarmee kom je in de hemel ver maar hier op aarde nergens.

den dinges 23 december 2010 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5183079)
Ik had het bijgehouden. Altijd dat melige gedoe over eerlijk zijn...daarmee kom je in de hemel ver maar hier op aarde nergens.

Verstoppen en een tijdje wachten voor te beginnen met het op te doen...Voor het geval iemand achter die som op zoek is...

roodhaar 23 december 2010 22:46

Wie zou eerlijk dat terug geven.... dat gaan er héél weinig zijn !! durf niet zeggen dat ik het zou doen, weet het niet.

10 % beloning lijkt me gerechtvaardigd.

Flippend Rund 23 december 2010 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5183127)
Verstoppen en een tijdje wachten voor te beginnen met het op te doen...Voor het geval iemand achter die som op zoek is...

Het is het thema van menig film. Het probleem is dat een grote som geld altijd wel ergens gemist wordt...

den dinges 23 december 2010 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 5183134)
Het is het thema van menig film. Het probleem is dat een grote som geld altijd wel ergens gemist wordt...

Ja, eigenlijk mis ik ook een grote som geld :-)
Zou wel tof zijn mocht ik zomaar 300.000 euros vinden ergens...

Flippend Rund 23 december 2010 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5183153)
Ja, eigenlijk mis ik ook een grote som geld :-)
Zou wel tof zijn mocht ik zomaar 300.000 euros vinden ergens...

Als ik ze tegenkom dan zal ik zeker aan u denken!

hurricane 24 december 2010 00:09

Wat mij vooral opvalt : dat een bank zomaar ergens 300000 Euro kan kwijtspelen zonder dat iemand daar wakker van ligt. En toch klopt de boekhouding ?
Maar ach, ze zullen de problemen wel oplossen als ze zich aandienen zeker ? ;-)

De Prodigy 24 december 2010 00:51

Onlangs mijn dikke portefeuille aan de Makro in Machelen kwijt gespeeld ergens tussen de kassa waar ik nog betaald had en mijn wagen op de parking.
Eerst dacht ik echt dat ik die aan de kassa vergeten was en ben dan meteen naar de kassa terug gelopen. Daar wist niemand van niets en aan de dienst na-verkoop na aandringen voor éénig aandacht en antwoord ook niets! (moest iemand die toch hebben gevonden en daar achtergelaten u never know)
Mijn broer had ondertussen de weg tussen de kassa en de wagen een paar keer zonder resultaat afgelegd. IK begon echt serieus te vloeken want ik was die kwijt in twee minuten en zeker weten dat iemand die had gevonden en gewoon meegenomen. Gedegouteerd stap ik de winkel terug binnen maar langs de inkom voor eventuele video beelden van de kassas. Daar aan de balie hebben ze mij netjes verweten dat ik eerst mijn toer moest afwachten om bediend te worden. Waarna ik met weinig hoop richting een winkelbediende stap dat gewoon visueel de lidkaartjes controlleerde van inkomende klanten. En daar...surprise!! Er had idd iemand een gevonde portefeuille komen afgeven. Graag had ik nog de eerlijke vinder willen zien! Nog nooit had ik mijn portefeuille kwijtgespeeld en weet nu wat ik zeker zelf zou doen moest ik er zelf één vinden.

Heb ooit is 24000 Bef opgerold met met een elastiekje op straat gevonden en heb het bijgehouden net zoals ik met die 300000 euro van Dexia zou doen!!

Vette Pois(s)on 24 december 2010 01:00

Ik geloof dit sprookje niet.

Mambo 24 december 2010 01:01

Het strafst van al is dat ik jaren geleden daar nog eens een dag gewerkt heb in dat filiaal die toen al leeg stond. Ik rook geld, ik voelde geld maar ik kon natuurlijk niks beginnen open slijpen. Dedju toch.
Er waren daar in de kelder zo van die privé kluisjes die je kan huren. Honderd keer heb ik me staan afvragen of ze soms niks vergeten waren.
Vermilderjarde nondedju.
Mijn gevoel was juist blijkbaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be