![]() |
Met kerst alleen
Ik zit dit jaar met kerst alleen na het overlijden van mijn broer
En jullie? |
:cheer: in 't hospitaal :cheer:
|
Waarom nodigde je niemand uit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit jaar ga ik koken voor mijn moeder en broertje. |
We hebben drie gasten. Drie broers die hun ouders in één klap zijn kwijtgeraakt, dit jaar.
De oudste, 26 jaar, onderhoud zijn broers en werkt bijna dag en nacht. En toch staat hij steeds klaar om anderen te helpen. En een eeuwige optimist. Een witte raaf in een verzuurde maatschappij. Zulke mensen heb ik graag aan mijn tafel. Die verdienen dat. |
Dit jaar nodigde één van mijn kinderen mij uit voor een chique diner op Kerstavond maar meestal ben ik die avond alleen en heel erg vind ik dat niet. Rustig, wat overpeinzen wat er in het voorbije jaar allemaal gebeurd is. Een mooie film zien op TV en een gebakje snoepen.
Met Kerstdag komen we altijd samen met de hele familie maar met de kindjes die er de laatste jaren zijn bijgekomen, betekent dat veel lawaai, alles draait om pakjes en er is veel drukte. Eigenlijk heb ik het liever rustig en kalm. |
Citaat:
Het is goed om nog eens zoiets positiefs te kunnen lezen. |
Wij gaan het ook simpel houden zenne. Nu iedereen van onze familie zowat zijn eigen nestje begonnen is, ... gaan we dat hier eens onder ons drietjes vieren.
Lekker gaan eten, en dan met een versnappering voor de buis met de stoof vollen bak. Heerlijk. |
Citaat:
Fijn gebaar, om op bezoek te gaan in een ziekenhuis. Tof ! |
Ik ga starks werken , de feestvierders amuseren en entertainen . Idem morgen en nieuwjaar . Daarna vertrek ik naar India voor 10 dagen . :) Het is daar nu +- 30 graden !!
http://www.weeronline.nl/Azie/India/77 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Idd , respect . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Innige deelneming trouwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be