![]() |
Vlaming verdient 17% meer dan Waal
De rijke Vlaming heeft een verhaal :
hij spaart en bouwt riant en royaal. Hij leeft in de file houdt vol dankzij pillen en zoekt 's zomers rust in 't land van de Waal. ![]() Het Nieuwsblad |
Citaat:
Vanaf welk moment is men rijk?;-) |
Citaat:
:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Responsabilisering van de deelstaten = een overstap van progressieve naar degressieve belastingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar steekt al dat geld? |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
overheid. eh, zei ik overheid, ik bedoel uiteraard overhead... overhead! |
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgi/a...van-Waal.dhtml
Moet je kunnen, 17 % minder verdienen maar 7 % meer pensioen ontvangen. :evil: |
Komt daar nog eens bij dat bij de grootste werkgever van het land d productiviteit van de Waal 30 % lager ligt dan die van de Vlaming. Ik zou zeggen krik die van de Waal 15 % op en laat die van de overwerkte Vlaming 15 % zakken maar stop om de Vlaming als slaaf voor het Walendom te gebruiken sinds 1830 want dat is het enigste dat blijkt uit al die cijfers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet meer ‘arm’ zijn betekend dan ook weer niet dat men plotseling rijk is geworden. Tenzij dat met geërfd heeft of een quiz op de VRT zou hebben gewonnen. Hoe zou men die mensen kunnen noemen die tussen ‘arm zijn’ en ‘rijk zijn’ evolueren? Maar, alvorens deze tussen twee waterenzwemmers te kunnen noemen, dient er worden uitgemaakt wanneer deze laatst genoemde situatie overgaat naar ‘rijk zijn’. Welk zijn nu eens concreet de voorwaarden waaraan verplicht moet worden voldaan, om rijk te zijn?. 8-) |
Citaat:
Veel geld hebben Voldoende eten hebben |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be