![]() |
Prinses Mathilde kapot
Stop de prins voor het te laat is ! ! !
8O Chiwawa zeg ;-) Brutus zou een betere naam zijn voor zo'n woesteling ... :evil: Citaat:
Citaat:
Nu ja , 'k vond de titel wel leuk ... ;-) |
Haar Nederlands is uitstekend!
|
Citaat:
Op wat wachten de leden van justitie om die geweldenaar den bak in te draaien ... Hoe durft dat zielig ventje ... :evil: Een kot vol lege plekken ... LEGE plekken hé , zonder iets in ... :-( En die arme Jan Hoet , zo'n beetje aan't "praten" met da arm schaap , PRATEN hé (zeggen ze toch:-D) Wat zal het volgende zijn dat dien zelfuitgeroepen beul van Laken gaat aanvangen ... :-( |
Tja, onze Filip is wereldvreemd: is dat verwonderlijk? Heel die kliek van Laken trouwens. Die hebben er geen enkel idee van hoe Jan modaal leeft. Vraag gewoon eens aan onze Flup hoeveel een brood kost, of een fles melk. Denk je echt dat die dat weet? Die heeft daar volgens mij geen flauw idee van. Mss antwoordt hij wel: de melk komt van een koe. En een koe is "een vrouwtje"...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die had 4 weken nodig om Nederlands te leren spreken. Bij ons hoor je uit koninklijke bekken nog dingen als "'t is een vrouwtje". Chinezen tellen zit er ook al niet in en al zijn diploma's zijn gewoon geleverd zonder examens. Hij is gevechtspiloot en heeft dus al eens als passagier in een F-16 gevlogen. |
Heeft er ooit iemand een gelijkaardige toestand meegemaakt.
Stel, je vraagt een tuinarchitekt, de brave man / vrouw komt een kijkje nemen en de architect wordt wandelen gestuurd. Vertel het hier, laat ons genieten, vooral van de reactie die jij eraan gegeven hebt. |
Prins Filip stijgt toch wel een beetje in mijn achting. Ik kan hem geen ongelijk geven.
Zeg nu zelf, "kunstpaus" Jan Hoet inhuren om de lege plekken in het paleis te verfraaien? Laat het d�*n maar lege plekken zijn, hoe leger hoe liever... |
Goeien titel , 130 viewings op 12 uur en dat op ne nacht dat de meesten vrij feestelijk bezig zijn ... :mrgreen:
|
Citaat:
Of ne loodgieter voor de lekkende kraan die je al 2 jaar wel eens gaat repareren ... 8O Hoe durft ze ... :-D |
Citaat:
En ja, luitjes die liggen te kakken op hedendaagse kunst maar nooit verder komen dan iets in de aard van "mijne kleine kan da ook" moeten hun muil houden. |
Citaat:
Mogen mensen hun mening niet geven over "kunst" (met de kleine k in dit geval...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leonard zou in het volgende Te Deum eens een donderpreek moeten geven over buitenechtelijke relaties met kinderen tot gevolg.
|
Citaat:
Te langen leste interesseert het me geen reet of die kunstenaars een kakmachine of een geverfde plastieken koe maken, of een tafelservies uit een huisraam gooien (Over the Edges - Gent 2000), maar dat ze het dan NIET met overheidsgeld doen. Dat die pipo's het zélf bekostigen, of er één of andere gestoorde mecenas voor vinden, mij goed, maar ik wens dat mijn belastingsgeld naar onderwijs, ziekenzorg edm... gaat, niet naar dit soort idioteriën. |
Citaat:
U bent een verstandig man. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be