![]() |
Nva+vb+ldd
NVA+VB+LDD=Nieuwe staat, om economische redenen België genaamd.
Als u binnenkort allemaal stemt voor één van deze partijen dan kan niet onderhandeld maar gehandeld worden. Zo moeilijk is een staatshervorming. Vlamingen, kom uit uw kerker; De sleutel zit op het slot. "I had a dream" |
Als iedereen van LDD en VB nu eens op NVA zou stemmen,..... VB gaat men anders toch geen rekening met houden omdat dit een ondemocratische partij is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Soc. Zekerheid blijft Federaal - Vennootschapsbelasting blijft Federaal - 60% personenbelasting blijft Federaal - 40% personenbelasting blijft Federaal geïnd - alle overgedragen bevoedgheden behouden Federale sokkel Nee, dat is ruim onvoldoende. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen VB'er (meer) maar wou toch wel eens graag de definitie horen. |
Citaat:
Bij mij zou het VB mee mogen beslissen. Het cordon alleen al is ondemocratisch voor mij. |
Citaat:
En dat 'cordon' heeft de Belgische politiek totaal ongeloofwaardig gemaakt. Vandaar ook de afstraffing van de traditionele partijen. Totaal terecht, trouwens. Dus zo'n goeie politici zijn niet, dat ze dat niet hadden kunnen verwachten. En de tendens zal voorgezet worden bij volgende verkiezingen. Mooi zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
leg mij dan eens uit wat u verstaat onder democratie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be