![]() |
gsm, smartphone, tabletPC, netbook, labtop, desktopPC, digitaleTV, draadloos netwerk
Enquëte over de technologie in uw huis.
|
desktop en laptop, wifi, elk een gsm, geen smartphone, geen digitale tv.
|
Smartphone, laptop, desktop, digitale TV en een draadloos netwerk.
Mijn telefoon, een Nokia 5800, vermeld als ik hem inplug in de computer of verbind door Bluetooth, dat het een "intelligente telefoon" is. Ik ga er dan ook vanuit dat het dit is dat met "smartphone' bedoeld wordt. |
Dit is mijn GSM
Fantastisch toestel. Kan ermee bellen en sms'en en hij geeft licht in 't donker. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gsm(5 jaar oud), desktop pc(4 jaar oud), draadloos netwerk, laptop (6 jaar oud, (een moderne browser openen duurt al een eeuwigheid).
|
GSM, desktop thuis, laptop op kot, draadloos internet thuis (niet op kot).
Ik beschik niet over een tv. |
Ik heb het wel geklikt, zoals je kan zien, maar wat is een labtop? Nam aan dat je het over een draagbaar computertje had.
|
smartphone, laptop en wireless internet
|
1 Bijlage(n)
Gsm (2002, Sony Ericsson T300), Desktop PC (2010)
Ik denk eraan m'n gsm te vervangen door een smartphone van hetzelfde merk (xperia x10 mini pro), met Android als besturingssysteem. Geen TV. Wel een digitale camera en een digitaal fototoestel (die twee hadden er nog bijgekunnen in deze enquête). |
Ne geejesem en een teevee met afstandsbediening
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles wel meer dan een (laBtop?)behalve digi TV.
Alé, er zitten geen buizen in, maar heb Sat 8-) En ergens nog een werkende 3210. Gevallen van 16m silo, terug in elkaar geklikt en klaar was kees ![]() |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=M2RV4T3aeV4 |
Yep dat istie.
Je kan ook quoten ZONDER de foto ;) |
Razer Diamondback 3G muis.
![]() |
Ik ben deze week de trotse bezitter geworden van een MacBook Pro. Nooit gedacht dat ik ook ooit nog eens overstag zou gaan voor een laptop. Nu ja, als je werkgever eens flink in de bus blaast verandert alles, natuurlijk... ;-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be