![]() |
Meest beklijvende momente uit 2010
Positief, negatief, ontroerend, grappig, beangstigend, hoopvol, verrassend, ...
kortom, wat waren de beklijvende momenten uit 2010 die je bij zullen blijven? |
:cheer: halloween 2010 :cheer:
|
't Vulkaantje Eyjafjallajökull en vooral alle toestanden rond de uitbarsting ervan scoren toch vrij hoog .
Of hoe nietig alles wat er is kan zijn als de natuur effe een forcebol laat zien ... |
Het veroordelen op basis van vermoedens en "profiling" dat dit jaar extra aandacht kreeg ...
Toch een zaak die heel het land op z'n kop zette ... |
En uiteraard de witte Kerst en de daarbijhorende ellende...
Vertrouw op de overheid om het allemaal te regelen , maar trek uwe plan als ge nergens raakt te voet of met de auto want het zout is op :-D En ja , de instorting van een kerk is ook wel een straf geval , ammel van een beetje sneeuw ??? |
Trouwens, 2010 is nog niet voorbij, he. Er kan nog vanalles gebeuren deze week.
|
De zomervakantie was de beste die ik in 10 jaar gehad heb.
|
Citaat:
|
Algemeen:
- de zeer schokkende en onthutsende moord op het jonge koppel Shana en Kevin - de zoektocht en het vinden van de moordenaar - die een brave leerkracht bleek te zijn ... - en ook Annick van Uytsel bleek te hebben omgebracht :? - aardbeving in Haïti - de solidariteit, voor Haïti - de zeer extreem koude winter, met heel veel sneeuw, die bijna bleef duren tot in maart, om dan eens de temperatuur hevig te laten stijgen - de korte maar zeer hevige zomer, dagenlang +30°C voor België - de verkiezingen, overwinning van BDW en Di Rupo, en hun gevolgen - de show rond Kim Geybels - de misbruikschandalen in de kerk die eindelijk naar boven komen - economische crisis en twijfel over kredietwaardigheid van sommige EU-landen, en daardoor twijfel over de EU als geheel (en de stabiliteit van de euromunt) - extreem vroeg begonnen en extreme winter, de volledige Noordelijke hemisfeer bevriest en infrastructuur is niet voorzien of begeeft het zelfs onder de koude Dat is voorlopig waar ik zo direct op kan komen. :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Een scheetje, niet eens... |
Citaat:
|
Het telefoontje waar ik al drie jaar op wachtte en wat er op volgde.
|
Overlijden schoonmoeder.
Nederland - Spanje. |
Citaat:
" Hallo" " I know what u did last summer" :twisted: |
Algemeen: dat we toch alweer tien jaar ver zijn in een nieuwe eeuw en dat we toch maar niet van dat fin-de-sièclegevoel afraken. Tekenend zijn de titels van de laatste drie nieuwsjaaroverzichten: Het jaar van de val (2008), het jaar van de angst (2009), een jaar in zak en as (2010).
|
De jaren '10 van vorige eeuw waren redelijk spannend:
In 1912 zonk de titanic. In 1914 begon wereldoorlog 1. Doen we beter? |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Misschien ook wel omdat ik daar ter plaatse moest zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be