![]() |
No h8
Dochter David Hasselhoff topless voor het homohuwelijk
Citaat:
De rechtse waanzin kent geen grenzen .... |
Citaat:
Ik denk eerder dat David weer een reden heeft om een borreltje te nuttigen ... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
???? De wet die het homohuwelijk aan banden wil leggen , dat noem ik rechtse waanzin . Een beetje beter lezen voor je onzin neerpent is aan te raden . ;-) Uw excuses zijn aanvaard . |
Citaat:
Is dat zo ... :lol::lol::lol: |
Citaat:
Maar mss kunnen die allochtone Amerikanen nog iets leren van het grote linkse rijk , hoeveel homohuwelijken waren er nu weer in de USSR ? ;-) |
Citaat:
Dus homohuwelijken aan banden leggen is geen rechts standpunt volgens u ???...Ga eens het VB standpunt over dit nalezen .... Met het topless gebeuren heb ik geen probleem en daar was mijn stelling niet op gebaseerd . Van mij mag iedereen topless rondlopen op het strand ....;-) |
Citaat:
|
Citaat:
En nohacht is niet echt een passende toestand , afkeuren en haten zijn verschillende zaken hé ... |
Alles wat in de private sfeer gebeurt en niemand schade berokkent hoort geen overheidsbemoeienis op te roepen.
Of die homo's in blote borsten geïnteresseerd zijn is een andere vraag. |
De eerste stap naar fatsoenlijk over politiek discussiëren is het trachten te begrijpen dat meningen die wijd en zijd gedragen worden - ook al ga je e rniet mee akkoord - altijd een redelijke onderbouw en schijn hebben.
Die niet willen zien/trachten te zien is het verschil tussen iemand die nog niet klaar is om over politiek te praten en iemand die dat wel is. |
Citaat:
Je quote een gebeurtenis en ageert met "rechtse waanzin" om dan bewust? mensen aan te vallen die daar op reageren. Psychisch randgevalletje van bewuste uitlokking |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be