Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   S Bracke valt de verkeerde aan . (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148566)

Klarekijk 28 december 2010 13:21

S Bracke valt de verkeerde aan .

Ik vond zelf de Kerstboodschap van Albert II maar stijve opgedrongen koek .
Maar inzake de ondertekening van documenten , werlke , waar - en wanneer . moet je niet de partij aanvallen die zich niet kan verdedigen .Ze maken eerst de Koning onbevoegd en dan zeggen dat hij niet wil , en niet wat hij niet wil .

Als Leterme met documenten naar de koning stapt en het verloopt niet zoals het hoord , dan moet Leterme dat openlijk in het parlement komen verklaren , en zijn verantwoordelijkheid opnemen . De enige getuige van het verloop is Leterme en hij is verantwoordelijk .

Dus Bracke mag dan Leterme om verduidelijking vragen en dan cretiek geven , maar niet eerst schieten op iemand die hem niet kan en mag verdedigen . dat is wat NV-A nu al de hele tijd doet .
zich sterk maken in een kamp dat niet kan reageren .

solidarnosc 28 december 2010 14:18

Tja Bracke wil zich bewijzen binnen NVA door wat harder te roepen. Kwestie van zijn achterstand in te halen.

Henri1 28 december 2010 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5191377)
Tja Bracke wil zich bewijzen binnen NVA door wat harder te roepen. Kwestie van zijn achterstand in te halen.

Bracke is Bracke.....

Weezer 29 december 2010 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5191386)
Bracke is Bracke.....

Na naaaa na na na!

nabat54 29 december 2010 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 5191245)
Ik vond zelf de Kerstboodschap van Albert II maar stijve opgedrongen koek .
Maar inzake de ondertekening van documenten , werlke , waar - en wanneer . moet je niet de partij aanvallen die zich niet kan verdedigen .Ze maken eerst de Koning onbevoegd en dan zeggen dat hij niet wil , en niet wat hij niet wil .

Als Leterme met documenten naar de koning stapt en het verloopt niet zoals het hoord , dan moet Leterme dat openlijk in het parlement komen verklaren , en zijn verantwoordelijkheid opnemen . De enige getuige van het verloop is Leterme en hij is verantwoordelijk .

Dus Bracke mag dan Leterme om verduidelijking vragen en dan cretiek geven , maar niet eerst schieten op iemand die hem niet kan en mag verdedigen . dat is wat NV-A nu al de hele tijd doet .
zich sterk maken in een kamp dat niet kan reageren .

Bof, laten we dat koningschap afschaffen, dan moet Bracke niet reageren, Leterme moet dat koningshuis niet indekken, en jij en ik kunnen dan over iets anders palaveren op dit forum.
Wat denk je ?

nabat54 29 december 2010 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5191377)

Ach klein links die nog eens de monarchie komt verdedigen.
Vraagje , hoe denken de internationalen in andere landen eigenlijk over jullie onvoorwaardelijke steun voor de monarchie ?

respublica 30 december 2010 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 5195100)
Ach klein links die nog eens de monarchie komt verdedigen.
Vraagje , hoe denken de internationalen in andere landen eigenlijk over jullie onvoorwaardelijke steun voor de monarchie ?

Ik zie het al voor me; 'solidarnosc' die zegt: "Wij zijn wél voor de monarchie, omdat de Vlaams nationalisten er tegen zijn en wij zijn tegen de Vlaams-nationalisten." Op dat moment valt de mond van elke communist die niet uit België komt wagenwijd open, denk ik, en met reden!!! Een rechtgeaarde communist zou monarchie nog erger moeten vinden dan kapitalisme.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be