![]() |
Bent u al eens op TV geweest?
In dit landje moet je al heel goed je best doen om NIET op TV te komen: of Man Bijt Hond staat aan je deur, of je loopt in een winkelstraat en één of andere reporter van het Journaal klampt je aan om je te vragen wat er zo fijn aan de solden is enz...
Daarom bij deze mijn vraag: welke forumleden hier zijn al es op TV geweest, en bij welke gelegenheid? Mijn verschijning(en) zijn van bijzonder bescheiden aard, en daar ben ik niet rouwig om. Toen ik nog student was maakte VTM een docusoap over 't studentenleven, en laat ons zeggen dat op een bepaalde fuif ik bijzonder mijn best moest doen om zoveel mogelijk met mijn rug naar de camera te staan. Een andere keer was eveneens toen ik nog student was, er was een Europese top in Gent, en het was de tijd van de massaprotesten tegen de Europese tops. Men vreesde die protesten, en daarom waren een dag op voorhand alle straten rond de plaats van de top al verlaten, en vele ramen dichtgetimmerd. Ondergetekende fietste moederziel alleen door de verlaten straten, en plots merkte ik op dat een camera me volgde, maar dat kan evengoed de Deense, als de Portugese als de regionale TV geweest zijn. |
Nog nooit en dat mag zo blijven.
|
Interview met de regionale Brusselse televisie in het Brussels parlement, bij gelegenheid van de twintigste verjaardag van het Brussels Gewest (1989 - 2009).
|
Meerdere malen.
|
|
Citaat:
|
Ik ben 3 keer op de regionale zender geweest (Ring TV) en 1 keer op "Familiedag", van de vlaamse soap Familie dus, nu een 5-tal jaar geleden. Weet niet op welke zender dit uitgezonden werd.
|
Ooit als tiener gefilmd geweest -zonder toestemming- door de toenmalige BRT.
Ben op TV geweest, maar heb het nooit gezien. Ooit geinterviewd geweest door de regionale TV. En uitgezonden. Maar heb het nooit gezien. Ooit -zonder ik het in de gaten had- gefilmd geweest door de regionale TV, en dit werd ook uitgezonden. Heb het nooit gezien. Maar blijkbaar ben ik goed in beeld geweest, want ik heb heel wat reactie gekregen van vrienden en kennissen. Ooit nog 's gefilmd geweest door de regionale TV én werd zeer uitdrukkelijk gevraagd voor een interview. (over een uiteenzetting die zij filmden) Heb het geweigerd en uitdrukkelijk gevraagd mij(n beeld) niet uit te zenden. Uiteindelijk werd ik op TV tijdens mijn uiteenzetting even in beeld gebracht, weliswaar zonder spraak. Ooit -toevallig- aanwezig geweest op een opname van een 'Vlaanderen vakantieland'. Heb me bewust afzijdig gehouden. Ben naar de verantwoordelijke gestapt met het uitdrukkelijke verzoek mij niet in beeld te brengen. Buiten een zeer korte rugopname, werd mijn verzoek gerespecteerd. |
Citaat:
VTM, Jim (coctailprogramma), optredens, ... Verleden jaar nog in't nieuws bij "jump for art". EN .... in de Flair 8-) Radio : Centraal en Liaisons Dangereuse |
Meerdere malen.
Interview Telenet. Zendfrequentieverdeling ten tijde van de vrije radio's. Ook nog eens ergens in een talkshow met Mike Verdreng, ergens tijdens de opstart van VTM Met m'n band op ATV |
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee keer, heel eventjes maar.
De eerste keer ter gelegenheid van een reportage in het kader van het 'Jaar Van Het Dorp' (1978), toen een tv-ploeg bij ons op de lagere school kwam filmen. De tweede keer bij een studentenbetoging in Gent begin jaren negentig, gericht tegen de fusieplannen voor de hogescholen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit op tv geweest, ze kunnen mijn mooie snoetje niet betalen.
|
Ja oa bij de moord op Pim Fortuyn, popquizen, vondst van zeldzaam beeldmateriaal en hier:
http://www.youtube.com/watch?v=d-9DXxCAtOI |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be