![]() |
The Schnitt Show levert $50,000 uit voor 'terrorist' Assange
http://www.schnittshow.com/pages/reward.html
Citaat:
De Amerikanen zetten alles in om hem te pakken. Net nu er volgende week bezwarende documenten over het Amerikaans banksysteem uitgelekt zullen worden. Wie anoniem eens goed zijn gedacht wil zeggen tegen dhr. Schnitt kan dat o.a. via http://www.antirussia.org/an_email.html op het email adres [email protected] . Dit natuurlijk gewoon ter informatie. |
Citaat:
|
Als de Amerikanen Lasange vervolgen dan bewijzen ze dat de VS een dictatuur is en die mag - moet - met alle middelen bestreden worden. Ik zal er zelfs openlijk voor oproepen: geweld tegen degenen die wikileaks proberen uit te schakelen is gerechtvaardigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo langzamerhand ga ik van dit ondemocratische volk niets meer begrijpen.
De VS is een politiek gekkenhuis. Ze snappen niets, belazeren de hele wereld en gaan hard huilen als ze eens publiekelijk terechtgewezen worden en hun leugens en wandaden wereldwijd het voetlicht krijgen. Dat ze (de VS) bij niemand bij niemand meer populair is bewijst de draad over de VS soldaten in Baghdad die als mussen uit de dakgoot worden geschoten. Niemand reageerde er maar zelfs op terwijl deze knapen absoluut niet in de gaten hebben waar ze mee bezig zijn. Van Vietnam hebben ze kennelijk niets opgestoken. Na, jammer dan. |
Citaat:
jullie kunnen misschien aan de moderatie vragen een speciaal VS-Bash subforum te maken zodat Internationaal vrij blijft van al jullie rommel... |
Citaat:
|
Iemand met de naam 'Dixie' die pro-VS regering is. General Lee draait zich om in zijn graf :lol:
Maar serieus... zelfs CNN suggereert het etiket 'terrorisme' voor Assange. Daar kan je toch je vragen bij gaan stellen, welke richting dit uitloopt? |
Citaat:
en open niet steeds een nieuwe topic omdat Assange een scheet laat:roll: er zijn er reeds een tiental...:roll: |
Citaat:
als hij zich in zijn graf al zou omkeren is het door jullie uitspraken tegen de VS ik ben niet pro VS regering wel anti belachelijke VS-bashing Citaat:
|
Citaat:
Lijken mensen dat ook te bedoelen als het gaat over, ik zeg maar, Iran? Of kan u dan wel het onderscheid maken tussen machthebbers en bevolking? Wie of wat bedoelt u hier trouwens mee? |
Citaat:
niet de VS regering noch de bevolking vind Assange een terrorist in dat artikel enkel die tvshow gek "De Amerikanen zetten alles in om hem te pakken." hoe interpreteer jij dit dan misschien ? Gewoon ingegeven door haat tegenover de VS niets meer en niets minder... |
Citaat:
Die wikileaks zijn tot nu toe nog niet meer dan een storm in een glas water geweest. |
Eigenaardig dat de VS zoveel moeite doen om een storm in een glas water aan te pakken eh.
|
Citaat:
|
Citaat:
google : ""ASSANGE: JOURNALIST OR TERRORIST" In een interview met Ray McGovern liet CNN deze ondertekst over het scherm verschijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
De Amerikanen is hier natuurlijk in de context van de Amerikaanse regering. Dit niet willen zien getuigt van slechte wil. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be