Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Israëlische oud-president Moshe Katsav 8 jaar voor verkrachting (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148651)

Caligula 30 december 2010 12:58

Israëlische oud-president Moshe Katsav 8 jaar voor verkrachting

Wacht even.
Een IDF soldaat die een ongewapende US burger afmaakt met een gerichte kogen in het hoofd krijgt een berisping en dere man moet 8 jaar zitten?

Welke politieke afrekening zit daar achter?
Citaat:

De Israëlische oud-president Moshe Katsav moet een gevangenisstraf van zeker acht jaar uitzitten wegens verkrachting. Een rechtbank in Tel Aviv verklaarde het voormalige staatshoofd (2000-2007) schuldig aan seksuele vergrijpen tegen zeker twee van zijn medewerksters.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenla...nt_israel.html

Tamam 30 december 2010 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caligula (Bericht 5196128)
Wacht even.
Een IDF soldaat die een ongewapende US burger afmaakt met een gerichte kogen in het hoofd krijgt een berisping

Niet dat ik dit in twijfel trek (dergelijke voorbeelden genoeg), maar gewoon uit nieuwsgierigheid: over welk geval heb je het specifiek hier?

Piero 30 december 2010 13:53

Citaat:

Wacht even.
Een IDF soldaat die een ongewapende US burger afmaakt met een gerichte kogen in het hoofd krijgt een berisping en dere man moet 8 jaar zitten?

Te weinig info voor een goed oordeel.
In het algemeen gesproken lijkt mij een fikse schadevergoeding voor de dames beter dan een lange gevangenisstraf. In de gevangenis heeft hij geen inkomsten. Dus, een halfjaartje zitten een miljoen vergoeding per geval of zo iets.

louis1949 30 december 2010 15:15

dan toch tenminste een eerlijk gerecht in israel heel wat anders dan in west europa he linkse jongens waar een verkrachter (lubbers ) vrijgesproken word na bewezen feiten

Steve_M 30 december 2010 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 (Bericht 5196439)
dan toch tenminste een eerlijk gerecht in israel heel wat anders dan in west europa he linkse jongens waar een verkrachter (lubbers ) vrijgesproken word na bewezen feiten

Bron voor deze groteske laster?

D'ARTOIS 30 december 2010 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 (Bericht 5196439)

Daar zou ik graag het bewijs van zien. Losse vingertjes, ok maar dit?

Gaarne man zowel als het paard......

Caligula 30 december 2010 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 5196161)
Niet dat ik dit in twijfel trek (dergelijke voorbeelden genoeg), maar gewoon uit nieuwsgierigheid: over welk geval heb je het specifiek hier?

Moest uiteraard UK burger zijn.

http://cpj.org/2006/04/uk-court-rule...-in-gaza-w.php

D'ARTOIS 30 december 2010 18:50

Ik bedoelde het geval Lubbers ...... en de door hem gepleegde verkrachting .......

louis1949 31 december 2010 02:56

blijkbaar volgen julie alleen het gerechtelijke nieuws als het julie goed uitkomt,het heeft dagen in het nieuws geweest enkele jaren geleden

Caligula 31 december 2010 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 (Bericht 5198182)
blijkbaar volgen julie alleen het gerechtelijke nieuws als het julie goed uitkomt,het heeft dagen in het nieuws geweest enkele jaren geleden

dan moet het toch géén probleem zijn voor jou er iets van terug te vinden?
Doe je huiswerk, knippen en plakken.

louis1949 1 januari 2011 04:43

zoek het zelf op ,ik weet dat het zo is ,ik heb geen tijd ,ik amuseer mij te veel hier in thailand

groene flamingant 1 januari 2011 13:53

Citaat:

Wacht even.

Katsav is een uit Iran afkomstige jood en stond bekend als een overtuigd tegenstander van een oorlog tegen Iran, zijn geboorteland.

Katsav zélf en nogal wat analisten vermoedden dat er inderdaad sprake was van een politieke afrekening en dat zijn verzet tegen die oorlog de échte reden was voor zijn gedwongen ontslag en veroordeling.

Steve_M 1 januari 2011 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 (Bericht 5199735)
zoek het zelf op ,ik weet dat het zo is ,ik heb geen tijd ,ik amuseer mij te veel hier in thailand

Nee, je geeft geen bron omdat je daar geen bron voor hebt. Laster en geroddel dus.

D'ARTOIS 1 januari 2011 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5199993)
Nee, je geeft geen bron omdat je daar geen bron voor hebt. Laster en geroddel dus.

Hij speelt liever met Thai-meisjes of ??????

Edit: Wat Katsav betreft - ik mag opmerken dat het thema verkrachtingen erg populair is in het politieke abbatoir / theater.
Ik ken de affaire zijdelings en het lijkt me de moeite waard om eens te kijken wat er van deze zaak waar is.
Ded VS-joden vormen een zeer machtige groep en hebben nagenoeg het hele financiële systeem van de VS in handen derhalve dus genoeg power om welk dan ook scenario in elkaar te fabrieken.

maddox 1 januari 2011 16:32

In alle geval wordt het aangetoond dat er een soort van rechtgang is in Israël.

Hoeveel Islamitische leiders hebben we al veroordeeld gezien in een moslim land voor zedendelicten met vrouwen?

D'ARTOIS 1 januari 2011 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 5200135)
In alle geval wordt het aangetoond dat er een soort van rechtgang is in Israël.

Hoeveel Islamitische leiders hebben we al veroordeeld gezien in een moslim land voor zedendelicten met vrouwen?

Geen. Maar dat komt omdat het een onderdeel van de heersende moslim cultuur is.

Je ziet ook geen zuipende Sa'udi's veroordeeld worden. Of wel soms?

louis1949 2 januari 2011 05:41

ik speel alleen met thaise vrouwen , waarom zeg jij meisjes?ik zal eens beginnen zoals jij BRON!!!!!!!!!!!!!

Steve_M 2 januari 2011 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 (Bericht 5200725)
ik speel alleen met thaise vrouwen , waarom zeg jij meisjes?ik zal eens beginnen zoals jij BRON!!!!!!!!!!!!!

Ik zou zoiets dan ook nooit over jou beweren zonder bron. Dat heet immers laster.

Caligula 2 januari 2011 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 (Bericht 5200725)

onder de 12 heet dat "meisjes"
Wat kost dat trouwens zo'n uurtje?

maddox 2 januari 2011 23:22

Hangt er van af,
Waar en welke religie he.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be