![]() |
Niks IPhone, gewoon HEMA
bouwjaar 1979.
Dar verslaap je je nooit mee ![]() |
Moet jij in de keuken slapen? :-(
|
Citaat:
Is nu zelfs een gewild rertrohebbedingetje. |
Citaat:
|
Citaat:
En een gewild retrohebbedingetje? T'is maar wat je hebben wilt hé. ;-) |
Citaat:
|
Je zou er van verschieten wat men tegenwoordig wil betalen voor 'vintage' dingen.
Heb een jaar geleden een rekje verkocht rood/blauw/geel schabbetjes op zwarte ophanging voor 60 Euro. Het ding stond al 30 jaar op zolder. En met dat geld heb ik dan weer terug de allereerste pickup gekocht, die ik ooit bezat. Het was een Philips ding met één luidspreker in het deksel en buizenversterker. Pure nostalgie. Staat nu te blinken in m'n hobbykamer.... |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Gewoon niet de wekker zetten op nieuwjaar of de zondag erna.
|
Van GeenStijl:
Sinds de OMSTREDEN jaarwisseling kampen ONGELUKKIGE bezitters van de WAARDELOZE iPhone met een GIGANTISCH wekkerprobleem. Het STOMME alarm gaat ‘s morgens niet af, waardoor HARDWERKENDE 8O mensen zich ENORM verslapen en ONTZETTEND te laat komen. De PRUTSENDE Fabrikant Apple hoopte de WERELDSCHOKKENDE problemen op 3 januari onder controle te hebben, maar op de DESASTREUS VERLOPEN maandag ging de FALENDE wekker op sommige plaatsen nog steeds niet af. De OPLETTENDE redactie van HET HELEMAAL NIET SENSATIONELE Hart komt HEEL graag in contact met ZIELIGE mensen die ZWAAR gedupeerd zijn. Kwam u VEEL te laat OF HELEMAAL NIET op uw werk, miste u een BELANGRIJK vliegtuig of viel een LEVENSREDDENDE sollicitatie in het water? Neem ASAP contact met ons op via [email protected] of bel 020 800 7777. TRING!
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Beste Hart van Nederland-kijker, Hartelijk dank voor uw email. De redactie krijgt dagelijks heel veel e-mails binnen met ideeën voor onderwerpen. Het is voor ons helaas ondoenlijk om iedereen persoonlijk te antwoorden. Daarom nemen we alleen contact met u op als we iets met het onderwerp willen doen. We hopen dat u daar begrip voor heeft. In elk geval nogmaals bedankt voor uw reactie! Vriendelijke groeten, De redactie van Hart van Nederland |
Citaat:
Ik heb een Argosy mediastation staan. Al m'n cd's en vinyl staan op dat ding. Cd's buitengeshot. Alweer wat meer plaats in de kast. Ik draaide ze toch niet meer. Argosy staat aangesloten op een buizenversterker. Klinkt zelfs beter dan m'n oude stereo-keten. Dus ook die handel heb ik buiten gezet. 60 Euro voor een 2 terra lijkt me goedkoop. De beste koop die ik verleden maand deed, was eentje voor 72. |
Citaat:
Maar eigenlijk ben ik blij dat we van die bandjes af zijn. In de wagen bleven die maar vastlopen en trok het mechanisme de hele cassette gewoon in frut. Met gevloek en gevaarlijke situaties tot gevolg :-D |
Citaat:
En deze kost nog iets meer ;) |
Citaat:
Zéér bekend model , ken het merk alleen niet meer. Nu neem ik op met 64GB Ipod Touch en 10€ micro'tje. *De gelijkenis is puur toeval* ![]() |
Citaat:
Eén riff en 44'30" minuten gesnurk, zei hij tegen Playboy. Was dus een C-90 casettebandje. 8-) |
Citaat:
Uw punt? |
![]() Kga mij morgen den deze halen. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be