![]() |
De Holle Aarde
De aarde is hol, en daar van binnen bevind zich het paradijs.
Wie is er aanhanger van dit geloof ? http://www.ourhollowearth.com/ourhollo/index.html Je kan je op deze site inschrijven voor een bezoek aan het binnenste van de Aarde. |
Seismologie -> daar gaat je holle aarde.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen grappenmakers, dat verbaasde me nog het meest.
|
Citaat:
Breatharians, nu kan het toch niet gekker. Flat earthers, blijkbaar toch wel. Hollow earthers, bloody hell 8O. Er is ook iemand die denkt dat een reeks planeten, vanaf de ster naar buiten, steeds dezelfde planeet op een ander punt in de toekomst is. Dus voor de ons zou Mars dus de volgende stap in de evolutie van de aarde zijn dan Jupiter, Saturnus etc. Met een hele hoop halfslachtige verklaringen voor die overgangen. Hij had ongeveer evenveel aanhang als onze Harrie :-D. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus Mars en alle planeten naar buiten toe hebben leven gehuisvest? |
Citaat:
Nee serieus, dat is echt wel een absolute basis, seismologie. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij had een youtube channel en een eigen site maar ik kan ze niet meer terugvinden. |
Misschien dat Mars in een vroeger stadium wel meer als de aarde was, voor de rest geloof ik dat niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
(Wel is het zo dat als je alles binnenste buiten keert dan je er dan zelf niks van merkt.) Ook is het zo dat je zelf door de visuele waarneming voor jezelf het heelal binnenste buiten kunt keren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Waarom zijn jullie trouwens moeilijk een het doen met magma? Leg mij maar eens uit hoe die mensen op de grond blijven staan daar aan de binnenkant. En als je daarmee klaar bent mag je meteen vertellen waarom de aarde zo zwaar lijkt als ze lijkt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be