![]() |
Is er nog leven na de 65?
Eens benieuwd hoe jullie dat doen.
Hieronder een poëtisch verslag van mijn ervaringen. Is er nog leven na de 65? 't Kan niet meer op , 's avonds en 's nachts. En iedere morgen vertelt een ochtendpaal zijn premature verhaal. Ook veertig procent sterker geworden dan veertig jaar geleden door drie workouts bodybuilding per week. Ik word door jong en oud gemeden. Men kijkt mij steels of van terzijde aan. Voor mij wordt uit de weg gegaan. Ik ga de weg van alle vlees steeds sneller. Maar dan wel met steeds meer vlees en feller. |
Citaat:
|
Citaat:
Stop met werken, aan het probleem, of anderzijds. |
Ik ben er nog niet, maar er is nog oud leven buiten Belgie en Benidorm.
Ik zou dolgraag ergens zonnig gaan wonen, langs de Middellandse Zee voor de rust en het milde weer of in Thailand voor de levendigheid en de lage prijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zal nooit zo oud worden zoals je er uit ziet :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de strijd tegen de verhuftering van de samenleving ben ik erin geslaagd een van die hufters eens een goed gedicht te laten lezen. Dat zal hem nog niet goed bekomen zijn...
|
Citaat:
Dus zo verloren gegaan ben ik toch niet helemaal. Ik denk er zelf over na, een ouderlingenbundel uit te geven, dwz een bundel door een ouderling voor ouderlingen. Hier vind je mijn lievelingsgedicht, persoonlijk door mij vertaald uit het Grieks: http://forum.politics.be/showthread.php?t=148647 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nochtans zouden ze dan eens (de heilzame gevolgen) van een ontwikkeld spierenstelsel kunnen navoelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zorg dat je een vriendin hebt. Met z'n twee naar een vormingssessie gaan opent alle deuren. Raar maar waar: een eenzaat is nergens welkom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan in het verzinnen van gedichten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be