![]() |
5 januari 2010, dag waarop N-VA "JA" zegt
Morgen zegt de N-VA dus "ja" tegen de nota-Vande Lanotte. Zijn jullie klaar voor de Grote Bocht, beste N-VA'ers?
|
Citaat:
|
Citaat:
Bent u niet diegene die al vijf maanden iedere week herhaalt dat er morgen een akkoord komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen is de dag dat BWarrior het in zijn broek doet, veel hogere kans van waarschijnlijkheid. Gewoon het feit dat hij aan de lopende band topics maakt zoals deze en steeds tegenstrijdige polls and uitspraken tav de N-VA doet toont hoe bang hij van hen is :D.
|
Citaat:
En dan een héle resem amendementen indien tot er van die nota niets meer overblijft....:lol::lol::lol: |
Ik ga morgen friet met biefstuk eten. En jullie?
Verwachten ze morgen zonnig weer of eerder regenachtig? Oh en morgenvroeg moet ik mijn kippen eten geven. Ik verwacht ook een eitje of twee. Ik ben van plan om die zondagmorgen op te eten. Ik weet nog niet of dit met of zonder spek zal zijn. Goh, en voor ik 't vergeet. Zondag is 't cyclocross. Ik peis dat de Sven ga winnen. Wat denken jullie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze moeten blijven spelen zoals de franstaligen het al altijd gespeeld hebben: " ja maar we moeten nu nog een paar amendementen indienen en dan overgaan tot échte onderhandelingen". Ik zie nochtans aan uw reactie op deredactie.be dat u eveneens een heel slechte nota vindt? |
Citaat:
|
Neen, ze zeggen MAAR.
|
bijlange niet, wij vinden het een zeer slechte nota. Maar you have to fight fire with fire.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be