![]() |
Chavez is verslagen; schaft nieuwe wet van de universiteit af
Na de protesten van de studenten en de brutale represie van de regering van chavez, is chavez verslagen door de weerstand van de studenten...
Citaat:
De studenten hebben bekend gemaakt op 31 december; dat als de nieuwe wet goedgekeurd is, ze naar civiel ongehoorzaamheid overgaan een foto van de 31 december actie; ![]() Bron in spaans; http://noticierodigital.com/forum/vi...870c6c58f4b8fd |
Een democratische overwinning is nu niet echt een argument om mensen te overtuigen dat het daar een erge dictatuur is.
|
C uit W
Is niet zo gemakkelig, Een stap terug en twee vooruit.. typisch marxistische strategie... maar dit is een nederlaag voor Chavez |
& ten gronde gaat het over ?
|
Citaat:
|
Citaat:
is nog beter, denk ik... |
Chavez probeert eerst met verkiezingen en referenda, soms een paar keer na elkaar tot er een uitslag komt naar zijn zin.
Lukt het nog altijd niet, dan gaat hij over tot geweld en onderdrukking. Nu heeft hij even bakzeil moeten halen, maar hij zal terugkomen met nog meer bloed en geweld. Vergeet niet dat hij een linkse dictator is, hé. |
Citaat:
Ik had het eerder over de aard/natuur van de staat, en daarmee bedoel ik niet enkel de marxistische staat. |
Een dictator (linkse of rechtse) kan nooit een politieke nederlaag lijden.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be