![]() |
persconferentie CD&V
Hoe moeten we de reactie van de CD&V tijdens de zojuist afgelopen persconferentie interpreteren?
|
"neen, maar..."
goeie reactie voor de tsjeven. Wie dit hoort weet goed genoeg dat het niet meer goed komt. |
Rien ne va plus.
|
Ben wel héél benieuwd naar de reactie van de PS en cdH
|
Ze zijn dit circus nu ook beu denk ik.
|
Ik had verwacht dat de Belgicisten van de CD&V zouden zwichten. Blijkbaar heb ik me daar in vergist. Een mens zou nog waardering krijgen voor de CD&V (maakt dat mee)
NVA staat op deze manier niet alleen. |
VRT zegt:
![]() |
Er gebeurt niets wanneer ik op de foto's klik
|
Citaat:
|
Citaat:
Nice one. |
Citaat:
Waarschijnlijk gemaakt door een "toog" technieker... |
Citaat:
|
Citaat:
Stel u voor dat de NVA nu "ja" zegt, dan moeten we volgende keer allemaal op de tjeven stemmen omdat die rechtlijnig zijn.:shocked!: |
Citaat:
Groot gelijk dat de CD&V het gebrek aan homogeniteit van de bevoeghdheidspakketten aanklaagt! Door de nota VDL zou justitie nog meer versnipperd worden met een deel federaal en een deel gewestelijk. Absurd! Alles of niks: justitie moet VOLLEDIG Vlaams worden. |
Als flamingant en nva-stemmer ben ik tevreden met het standpunt van de cd en v.
Zij zijn immers geen V-partij, en dus kunnen zij onmogelijk een echt V-standpunt innemen; hun standpunt is echter wel "V"-genoeg. Vroeger wisselden hun stemmingen vlugger dan de naald van een metronoom. Ik heb er een goed oog in dat de V-gezinden in hun partij de bovenhand blijven houden. |
Citaat:
Want zoals je schrijft, de CD&V zijn geen Vlaamse partij. |
wow!
Eerst werd in "omfloerste" bewoordingen aangegeven dat de CD&V hier en daar en ginder nog wel wat wilde werken aan deze "interessante nota"... Maar vervolgens: "boef erop",namelijk de "sluipende gewestvorming" rondom Brussel (het fundamenteel communautair probleem in Belgie waarvan BHV eigenlijk een uitloper is) lust de CD&V niet..... of..... Ook voor de CD&V mag "Brussel" blijkbaar eens gekortwiekt worden(tot STAD).... Bovendien wil de CD&V EERST genoegdoening,en DAN verderpraten. De defenestratie van Yves,een paar jaar geleden is NIET verteerd;en de les is GELEERD..zoveel is duidelijk... Wij,kijkertjes,hebben slechts een algemene indruk van de nota,blijkbaar blijft de CD&V in ieder geval op de harde lijn,beter geen verdere stappen dan zich laten haasten.....:? |
1 Bijlage(n)
gokje?
|
Op de site van het Nieuwsblad is CD&V : JA, maar ....
Wat is het nu ??? :roll: |
Citaat:
Ge moet zo niet afkomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be