![]() |
Katholieke Vlamingen vinden Léonard ongeschikt
Citaat:
Niet verwonderlijk eigenlijk, met zulke wereldvreemde uitspraken de laatste tijd. |
Ik vind Leonard net beter als aartsbisschop dan Danneels.
Leonard geeft beter de standpunten van de katholieke kerk weer. Zonder er doekjes om te winden! |
Citaat:
Eerlijk gezegd begrijp ik de heisa rond die man niet geheel. Hij verwoordt namelijk niets anders dan het standpunt van het Vaticaan. Ofwel is men méér dan onwetend ofwel hypocriet. |
77, 5 % die geen vertrouwen in de kerk hebben een mooie meerderheid , toch ?
|
Leve André.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bestaat er enige twijfel over , dat hun aanhang dezer dagen bijzonder klein is ? |
Citaat:
Vroeger martelden en vermoorden deze katholieken ook onze bevolking , was dat beter ? |
Citaat:
GreetzZ |
Ik heb ook ergens gehoord/gelezen dat hij die homoseksuele priester terug in zijn functie hersteld heeft (ik denk dat het een artikel in de Humo was). Ik denk dat de man het eigenlijk wel goed bedoelt maar moeite heeft met zich uit te drukken over bepaalde controversiële zaken.
Danneels daarentegen was altijd maar aan het ontwijken en schutting zoeken, maar zijn agenda was alleszins niet progressiever dan die van Léonard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leonard mag zijn mening uiten en mensen mogen geshockeerd zijn. Liever iemand die eerlijk is en uitkomt voor zijn mening dan iemand die naar iedereen hypocriet ja knikt en alles ontwijkt of geen mening heeft.
|
Citaat:
Ga uw geschiedenislessen dan maar eens fatsoenlijk leren , dat geloof uit het midden oosten heeft naast de Islam heel de wereld in een wurggreep . Net zoals de afrikanen , aboriginals en Indianen zijn wij daar ook de dupe van geweest , en nu nog steeds ! |
Citaat:
Schrijf een brief naar de VTM met uw vraag dit te herdoen . :rofl: :rofl: vtm Medialaan 1 1800 Vilvoorde |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be